  • 1. Data: 2005-01-24 16:04:24
    Temat: jak z polisami po 1991 roku?
    Od: "kaz" <m...@o...pl>

    mam polise z 1991 roku, pzu zaproponowalo mi 1248 zlotych.polisa opiewala
    na
    kwote jednego miliona zlotych z coroczna waloryzacja o 82 procent. w
    archiwum znalazlem info dot. wczesniejszych polis z lat 80-tych. jak wynika
    z tamtych postow - wielu wygralo wieksze pieniadze. z tym, ze te
    wczesniejsze polisy byly na 100.000 lub 150.000, a wiec na zdecydowanie
    mniejsza kwote niz u mnie. jak jest w przypadku polis zawartych po 90 czy 92
    roku, gdy byly pewnie troche inne zasady umowy. czy warto walczyc? i jeszcze
    jedno. zaginely mi oryginaly polis. w 200 roku pzu wydalo mi kopie
    potwierdzone przez nich "za zgodnosc z oryginalem" czy nie bedzie problemu z
    odbiorem pieniedzy?
    pozdr
    kaz