  • 1. Data: 2005-01-24 15:32:01
    Temat: Re: Licencja -Pilne
    Od: Arek <a...@e...net>

    Romullus rzecze:
    > firma zakupila A kupila licencje na uzytkowanie oprogramowania od firmy B. W
    > pewnym czasie firma C wchlonela firme A.
    > Teraz pytanie czy firma C ma prawo do licencji oprogramowania firmy A ??
    > Lub czy firma B moze zadac od firmy C dodatkowej oplaty za licencje ?
    > W umowie miedzy firmami Ai B byl zapis ze A nie moze odsprzedawac dalej
    > licencji bez pozwolenstwa firmy B

    Nie ma czegoś takiego jak licencja na użytkowanie oprogramowania.

    Prawdopodobnie firma A kupiła egzemplarze programu firmy B, w takiej
    sytuacji firma C ma pełne prawa do użytkowania tego oprogramowania.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 2. Data: 2005-01-24 15:38:10
    Temat: Licencja -Pilne
    Od: "Romullus" <c...@i...net.pl>

    Witam,
    sprawa ma sie tak

  • 3. Data: 2005-01-24 19:44:13
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    "
    > Romullus rzecze:

    > Nie ma czegoś takiego jak licencja na użytkowanie oprogramowania.

    Qrcze blade
    Często tak doradzasz?

    Ludzie z daleka od takich rad

    Romek

  • 4. Data: 2005-01-24 21:55:42
    Od: Arek <a...@e...net>

    Roman Rumpel rzecze:
    > Qrcze blade
    > Często tak doradzasz?
    > Ludzie z daleka od takich rad

    Podszkol się człowieku a dopiero potem zabieraj publicznie głos w tej
    sprawie.

    zdegustowany
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 5. Data: 2005-01-25 00:04:45
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    > Podszkol się człowieku a dopiero potem zabieraj publicznie głos w tej
    > sprawie.

    Hi hi, dobre sobie.
    Dla Ciebie proponuję na początek np. art 41 ust 2, art 65 oba w kontekście
    art 74-77 upaipp

    > zdegustowany

    szczerze rozbawiony

    Romek

    PS Nowy tu jestem i nie wiem czy będe bywał, ale za ubaw dziękuję.

    PPS. Kiedy ostatnio instalowałeś jakiś program?[1]

    [1] w zasadzie zawsze pojawia sie okienko ze słowem Licencja w nazwie

  • 6. Data: 2005-01-25 01:02:36
    Od: Arek <a...@e...net>

    Roman Rumpel rzecze:
    > Hi hi, dobre sobie.
    > Dla Ciebie proponuję na początek np. art 41 ust 2, art 65 oba w
    > kontekście art 74-77 upaipp

    No właśnie. Dobre sobie - nawet nie wiesz co to jest eksploatacja
    a co użytkowanie.
    Proponuję naprawdę dobre podciągnięcie się w swojej wiedzy na temat
    praw autorskich zanim ponownie się skompromitujesz.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 7. Data: 2005-01-25 01:07:37
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

> [...]
    > Proponuję naprawdę dobre podciągnięcie się w swojej wiedzy na temat
    > praw autorskich zanim ponownie się skompromitujesz.

    Wiesz co - nie chce mi się z tobą gadać.

    Będac niepoprawnym optymistą poradze Ci tylko, żebyś nie udzielał innym rad
    dotyczących praw autorskich.
    A zwłaszcza nie formułuj tak zabawnych, kategorycznych stwierdzen, jak to
    śmieszne, zawarte w Twoim pierwszym poście.

    Co do kompromitacji - uważaj przy goleniu .

    EOT

    --
    Roman Rumpel

  • 8. Data: 2005-01-25 05:31:10
    Od: maHo <m...@p...net>

    Arek wrote:
    [ciach]

    > Nie ma czegoś takiego jak licencja na użytkowanie oprogramowania.
    [ciach]

    heh, nie czytałem p.s.c przez jakiś czas, wracam i widzę że bez zmian
    ;):) ciągle "nie ma czegoś takiego jak licencja" :)

    pozdrav

    maHo

  • 9. Data: 2005-01-25 08:11:33
    Od: Piotr Zdziechowiak <p...@s...zdziechowiak.pl>

    Arek wrote:

    > Nie ma czegoś takiego jak licencja na użytkowanie oprogramowania.
    >
    > Prawdopodobnie firma A kupiła egzemplarze programu firmy B, w takiej
    > sytuacji firma C ma pełne prawa do użytkowania tego oprogramowania.

    Cholera! Właśnie mi uświadomiłeś, że od trzech lat bezsensownie sprzedaję
    coś co nie istnieje. I ustawa kłamie! I wszystkie te obwarowania, które do
    umów licencyjnych wkładam, to o kant tyłka można potłuc. Zajebiście się
    zaczął ten dzień!

    Pozdrawiam!
    ====
    Piotr Zdziechowiak

    Do budzenia mam żone. Nie po to tyle pieniedzy w nią
    wsadziłem, by mnie teraz jakies ustrojstwo dręczylo.
    piotr (at) zdziechowiak.pl
    [JID: mortar(at)chrome.pl] : [GG 298063]
    ====

  • 10. Data: 2005-01-25 08:24:11
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2005 01:04:45 +0100, Roman Rumpel
    <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał:

    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości

    > Hi hi, dobre sobie.
    > Dla Ciebie proponuję na początek np. art 41 ust 2, art 65 oba w
    > kontekście art 74-77 upaipp

    > szczerze rozbawiony
    >
    > Romek
    >
    > PS Nowy tu jestem

    Fakt. Nowy jesteś to nie znasz jeszcze poglądów pana
    biznesmena-reżysera-scenarzysty-producenta-technika. Z grubsza chodzi o
    to, że licencja to nie licencja a klikniecie "akceptuję warunki umowy" to
    zupełnie nic nie znaczy.

    --
    Falkenstein
    skazania.