  • 1. Data: 2005-01-24 15:50:34
    Temat: lista zarządców nieruchomości
    Od: "asia.kopiczynska" <a...@N...pl>

    Witam,

    Kiedys z Urzędu Mieszkalnictwa (nie wiem nawet czy istnieje jeszcze, bo
    nie moge znaleźć strony) dostałam link pod którym był aktulany wykaż
    osób uprawnionych do zarządzania nieruchomościami (ale juz nie działa)
    1.Czy ktos może wie, gdzie taki wykaz zarządcow mozna znaleźć?
    2. Czy jak mam pytania o zarzad nieruchomoscią to nadal mozna dzwonic do
    Urzedu Mieszkalnictwa i Rozwoju, czy juz ktos inny sie tym zajmuje (kto?)?

    Pozdrawiam
    Aśka

  • 2. Data: 2005-01-24 16:35:07
    Temat: Re: lista zarządców nieruchomości
    Od: Łukasz <"[no]salc[spam]"@[no]pac[spam].pl>

    http://rejestr.mi.gov.pl/index.html

    > 2. Czy jak mam pytania o zarzad nieruchomoscią to nadal mozna dzwonic do
    > Urzedu Mieszkalnictwa i Rozwoju, czy juz ktos inny sie tym zajmuje (kto?)?

    Urzad Mieszkalnictwa i Rozwoju Miast juz nie istnieje, teraz jego
    zadania przejelo ministerstwo infrastruktury

    jest Departament Mieszkalnictwa
    http://www.mi.gov.pl/moduly/jednostki/dane.php?id_je
    dnostki=112

    oraz Departament Regulacji Rynku Nieruchomości
    http://www.mi.gov.pl/moduly/jednostki/dane.php?id_je
    dnostki=115

    pozdrawiam
    Łukasz