    From: "Madab" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy komornik może sprzedać współwłasność?
    Date: Fri, 29 Aug 2003 14:48:46 +0200

    Dwa lata temu nabyłem do spółki działkę. Ja zapłaciłem gotówką, a wspólnik
    wystawił weksle zamiast gotówki.
    Obecnie były właściciel działki z powodu niewykupienia weksli przez
    wspólnika oddał sprawę do komornika i twierdzi, że komornik powiedział, iz
    zlicytuje całą działkę /czyli razem z moją częścią/, a dla mnie odda tylko
    tyle pieniędzy ile ja za nią zapłaciłem/!/
    Może to i prawda, że komornik ma prawo sprzedać moją część, skoro miał prawo
    wcześniej zająć całą działkę tak, że ja nie mogę ani jej podzielić, ani
    sprzedać..........
    Jak to jest naprawdę? Czy były właściciel mówi prawdę?
    Czy komornik może tak postępować?
    Z góry dziekuje za wypowiedzi
    Madab