    From: Mis Puchatek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
    Date: Sun, 13 Jan 2008 11:59:02 +0100

    Zalozmy taka sytuacje - w sklepie jest monitoring. Czy ja, jako klient
    sklepu moge zarzadac wylaczenia monitorungu badz nienagrywania mnie? Np.
    nie chce, aby moj wizerunek mogl byc ogladany przez inne osoby,nie chce
    tez aby byl utrwalany, powielany, przechowywany przez osoby, ktorym na
    to nie pozwalam.

    Czy moge zgodnie z prawem nakazac wylaczenie monitoringu, kamer itp?

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"