    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Date: Thu, 28 Sep 2023 19:38:52 +0200

    On Thu, 28 Sep 2023 18:10:51 +0200, Shrek wrote:

    > W jaki więc sposób wytłumaczysz, że policja przez tydzień twierdziła że
    > w tym wypadku brał udział _jeden_ samochód?

    Zaraz zaraz - a twierdziła?

    https://autokult.pl/tragiczny-wypadek-na-autostradzi
    e-a1-prokuratura-zdradza-kolejne-szczegoly,694573605
    3533536a

    Bo czytajac "miedzy wierszami":

    "Zabezpieczono m.in. systemy rejestrujące parametry jazdy w autach.
    W kolejnych dniach mają one być analizowane.
    Ponadto 31-latek, który prowadził BMW, został na miejscu poddany
    badaniom na obecność alkoholu oraz narkotyków w organizmie - w obu
    przypadkach dały wynik negatywny.

    Mężczyzna nie został jednak zatrzymany.
    Nikomu nie zostały także postawione żadne zarzuty. Jak twierdzi
    rzeczniczka prasowa, nie pozwoliły na to dotychczasowe ślady.
    Kobieta zdradziła natomiast, że kierującemu zostało zatrzymane prawo
    jazdy."

    Czyli ktos jednak zauwazyl to BMW na miejscu zdarzenia i przeprowadził
    stosowne działania.

    Czekali czy sprawa nie przyschnie? Czy zbierali dowody?

    Ale ale ... na jakies podstawie zatrzymanu mu PJ ?

    "Co również ciekawe, szybko okazało się, że w bazie Ubezpieczeniowego
    Funduszu Gwarancyjnego do numeru rejestracyjnego auta z miejsca
    wypadku przypisane jest... inne BMW. Zamiast M850i w bazie widnieje M5
    generacji F90. Albo doszło tutaj do pomyłki po stronie
    ubezpieczyciela, albo do świadomej zamiany tablic rejestracyjnych."

    J.