  • 1. Data: 2006-08-25 10:43:35
    Temat: Czy fotki z fotoradaru sa wysyłane poczta, czy pokazywane na komisariacie?
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Trzy pytania:
    1). Pytanie jak wyżej. Na przykład taka sytuacja: Jedzie sobie facet z
    kochanką, a tu mu cyk! - zdjęcie zrobiono, które przychodzi pocztą do domu.
    A tutaj żonka odbiera liścik z piękna fotką i pyta: "a ta pani, to kto?".
    Można ich wtedy oskarżyć o naruszenie dóbr osobistych, czy coś takiego?

    2). I jaki czas ma policja od zrobienia zdjęcia do dostarczenia mandatu?
    Słyszałem, ze musza się zmieścić w ciągu 30 dni, bo sie przedawnia.

    3). Na jakiej podstawie prawnej nie nalicza się odstetek od mandatów?

    Dzieki,
    Lukasz

  • 2. Data: 2006-08-25 11:02:02
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Lukasz porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > A tutaj żonka odbiera liścik z piękna fotką i pyta: "a ta pani, to kto?".
    > Można ich wtedy oskarżyć o naruszenie dóbr osobistych, czy coś takiego?
    Znaczy sie kochanke o naruszenie dobr osobistych zony?
    > 2). I jaki czas ma policja od zrobienia zdjęcia do dostarczenia mandatu?
    > Słyszałem, ze musza się zmieścić w ciągu 30 dni, bo sie przedawnia.
    Jesli przekrocza 30 dni to jest inna sciezka postepowania (przynajmniej
    kiedys tak bylo). I tyle. Rzadko kiedy dotrzymuja terminu 30 dni
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-08-25 11:10:20
    Od: "Sławek \(onet\)" <s...@a...onet.pl>

> [...]
    > kochanką, a tu mu cyk! - zdjęcie zrobiono, które przychodzi pocztą do
    > domu. A tutaj żonka odbiera liścik z piękna fotką i pyta: "a ta pani, to

    Twarz pasażera jest zamazywana...

    Sławek

  • 4. Data: 2006-08-25 11:13:35
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Sławek (onet) napisał(a):

    [...]

    > Twarz pasażera jest zamazywana...

    Własnie dlatego żona pyta "kto to?" - bo nie widzi twarzy ;)

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 5. Data: 2006-08-25 13:23:39
    Od: "K-Onrad" <s...@p...onet.pl>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message
    > Sławek (onet) napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Własnie dlatego żona pyta "kto to?" - bo nie widzi twarzy ;)

    To się mówi "Przecież to ty, kochanie" - i po kłopocie ;)

    A.

  • 6. Data: 2006-08-25 14:18:55
    Od: "Angie" <h...@W...fm>

    Użytkownik "K-Onrad" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To się mówi "Przecież to ty, kochanie" - i po kłopocie ;)

    "patrz jak cie ten policyjny aparat wyszczuplił" :P

    Angie