  • 21. Data: 2016-08-27 19:48:58
    Temat: Re: Czy był w przeszłości II Sekretarzem ?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Tak słyszałem,choć znałem wiele osób na wysokich stanowiskach, które do
    > PZPR nie należały.
    Pewnie nie dyrektorzy. Zresztą ty policjantem byłeś. Na emeryturce już?

    --
    animka

  • 22. Data: 2016-08-27 21:06:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27-08-16 o 19:48, Animka pisze:

    > Pewnie nie dyrektorzy. Zresztą ty policjantem byłeś. Na emeryturce już?

    Skarbie! Policja powstała w latach 90-tych.

  • 23. Data: 2016-08-27 22:09:46
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Skarbie! Policja powstała w latach 90-tych.
    Czyli powinnam napisać milicjantem. Przepraszam.

    --
    animka

  • 24. Data: 2016-08-27 22:14:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27-08-16 o 22:09, Animka pisze:

    > Czyli powinnam napisać milicjantem. Przepraszam.

    Proszę. Nie byłem milicjantem :-) Choć w sumie niewiele brakowało :-)

  • 25. Data: 2016-08-28 09:23:06
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie nie dyrektorzy. Zresztą ty policjantem byłeś. Na emeryturce już?

    Takie jak w/w twierdzenia są jak zwykle uzasadnione tylko brakiem rzetelnej wiedzy.
    Inaczej było za Bieruta, inaczej Gomułki, inaczej za Gierka a zupełnie inaczej za
    Jaruzelskiego.
    Większość wypowiedzi na różnych forach włącznie z tym dotyczy okresu Jaruzelskiego,
    który panował raptem 8 z 44 lat PRLu. Dlaczego nie wcześniejszych? Prosta odpowiedź:
    bo we wcześniejszych dla zwykłych ludzi było normalnie, nie było kartek, nie było
    bezrobocia. KPN liczyła 72 członków na 40 000 000 Polaków i nie zyskiwała na
    popularności. Tak samo szczątkowe było KOR, które w dzisiejszej propagandzie jest
    określane jako ruch ogólnopolski.
    Odnośnie dyrektorów to w czasach Bieruta 90% było bezpartyjnych, byli to ludzie
    wykształceni w 2RP. Ilość ich systematycznie malała, a za Jaruzelskiego na początku w
    stanie wojennym rządzili komisarze wojskowi., a na koniec dyrektorami zostawali ci co
    chcieli dopchać się do widocznego na pierwszy rzut oka żłobu po upadku PRL.

  • 26. Data: 2016-08-28 22:07:02
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Proszę. Nie byłem milicjantem :-) Choć w sumie niewiele brakowało :-)

    To może księdzem, ale juz parę osób i Ty sam któregoś dnia napisałeś, że
    jesteś z policji.

    http://www.pwsz-ns.edu.pl/it/21,1856,Spotkanie_stude
    ntow_z_policjantami_Komendy_Miejskiej_w_Nowym_Saczu.
    htm

    --
    animka