eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy ZGK ma prawo do nakładania kary pieniężnej za przedłużanie prądu na strych? › Re: Czy ZGK ma prawo do nakładania kary pieniężnej za przedłużanie prądu na strych?
    From: leon <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy ZGK ma prawo do nakładania kary pieniężnej za przedłużanie
    prądu na strych?
    Date: Fri, 13 Jan 2012 16:27:43 +0100

    Dnia 13-01-2012 o 01:22:07 maxknowledge <m...@g...com>
    napisał(a):

    > Czy ZGK ma prawo do nakładania kary pieniężnej, zabraniania
    > przedłużania prądu z własnego mieszkania na strych, do którego dostęp
    > jest tylko z mojego mieszkania (pod moją własność)?

    Jezeli to przegląd okresowy instalacji to ma prawo wstępu i sprawdzenia
    instalacji.
    Kary za przedluzenie nie.

    > Czy delegant ZGK musi mieć uprawnienia elektryczno-budowlane, aby
    > przeprowadzać oględziny zainstalowanych w domu urzadzeń elektrycznych,
    > w tym przedłużaczy jeśli prąd prowadzony jest od licznika oczywiście?

    Tak uprawnienia SEP i to pomiarowe. Wiec przed wpuszczeniem pracownika
    popros
    o okazanie takich. Jezeli brak to niewpuszczasz do mieszkania.

    leon
    --
    Anihilacja pary smoków o przeciwnych amokach w polu ogólnego bezhołowia -
    Lem