  • 11. Data: 2012-01-16 12:35:58
    Temat: Re: Czy ZGK ma prawo do nakładania kary pieniężnej za przedłużanie prądu na strych?
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 13 Sty, 02:05, maxknowledge <m...@g...com> wrote:
    > On 13 Sty, 01:58, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    >
    > > Użytkownik "maxknowledge" <m...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:e9de26fa-34e8-4cb8-894c-c057cb2d80d9@
    i6g2000vbk.googlegroups.com...

    > > Co to ten ZGK?
    >
    > Zakład Gospodarki Komunalnej

    A to ZGK jest gestorem sieci energetycznej?

  • 12. Data: 2012-01-17 09:11:53
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 13 Jan 2012 16:27:43 +0100, leon napisał(a):

    > Tak uprawnienia SEP i to pomiarowe. Wiec przed wpuszczeniem pracownika

    Pracownika?
    Heheh, właściciel/zarządca na pewno nie "trzyma pomiarowców" w swoich
    szeregach. Do tego wynajmuje specjalistyczne firmy.

    > popros o okazanie takich. Jezeli brak to niewpuszczasz do mieszkania.

    Eee tam. Nie widzę podstawy by byle lokatorowi okazywać swoje uprawnienia
    (SEP - pomiarowe). I nawet gdyby się jakiś palant uparł olałbym go ciepłym
    moczem.
    Ja kserokopie uprawnień składam jako załączniki do umowy z
    właścicielem/zarządcą. Od niego z kolei orzymuję identyfikatory (ze
    zdjęciem najlepiej) - i to tyle co mogę okazywać lokatorom :)
    Na kilka dni przed planowanymi pomiarami wywieszane jest ogłoszenie o tych
    pomiarach i o wzorze identyfikatora. I tyle w temacie.
    ABSOLUTNIE żadnemu lokatorowi nie będę okazywał uprawnień, bo i tka si ę na
    tym nie zna.
    Od umundurowanego policjanta żądasz wylegitymowania się? ;)
    Heheh - tylko możesz zerknąć na jego numerek na klapie ;)
    Od lekarza w gabinecie w przychodni - tez żądałbyś okazania uprawnień do
    leczenia, lub jakiejś specjalizacji? ;)

    Uprawnienia weryfikuje zamawiający i tyle, a nie każdy lokator.
    Amen.

    > leon

    Na szczęście nie zawodowiec ;)

  • 13. Data: 2012-02-02 09:18:19
    Od: leon <l...@h...pl>

    Dnia 17-01-2012 o 10:11:53 Kamil <a...@a...com> napisał(a):

    > Pracownika?
    > Heheh, właściciel/zarządca na pewno nie "trzyma pomiarowców" w swoich
    > szeregach. Do tego wynajmuje specjalistyczne firmy.

    Na jedno wychodzi. U nas są ogłoszenia ze SM o pomiarach przez dana firme.

    > Eee tam. Nie widzę podstawy by byle lokatorowi okazywać swoje uprawnienia
    > (SEP - pomiarowe). I nawet gdyby się jakiś palant uparł olałbym go
    > ciepłym
    > moczem.

    Ja tak olalem cieplym mocem technikow dwuktronie bo nie potrafili
    udokumentowac uprawnien.
    Calośc nagrałem komorka, dodatkowo na prokotolach wyraznie napisalem o
    braku uprawnien.
    Po drugim razie sprawa poszla do prokuratury o wykonywanie pomiarow przez
    osoby bez uprawnien.
    Okazalo sie ze uprawnienia mial wlasciciel a sami "technicy" juz nie.
    Efekt. Spraw akarna dla wlasciciela.
    A administratoraka wyleciala z roboty za brak nadzoru.

> [...]
    > pomiarach i o wzorze identyfikatora. I tyle w temacie.
    > ABSOLUTNIE żadnemu lokatorowi nie będę okazywał uprawnień, bo i tka si ę

    Ja sie znam i zarzadalem. Nie masz - nie wchodzisz. Twoje widzimisie mnie
    nie obchodzi.
    Na zadanie lokatora masz zakichany obowiazek okazac.

    > Od umundurowanego policjanta żądasz wylegitymowania się? ;)

    tak. mam takie prawo a on ma obowiazek
    Art 61. ustawy o Policji sie klania

    > Heheh - tylko możesz zerknąć na jego numerek na klapie ;)
    > Od lekarza w gabinecie w przychodni - tez żądałbyś okazania uprawnień do
    > leczenia, lub jakiejś specjalizacji? ;)

    Porownanie bez sensu.

    > Uprawnienia weryfikuje zamawiający i tyle, a nie każdy lokator.

    Nie. Bo moze dojsc sytuacji jak wyzej

    leon
    --
    Anihilacja pary smoków o przeciwnych amokach w polu ogólnego bezhołowia -
    Lem