    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Czy Polska jest krajem okupowanym?
    Date: Sun, 13 Oct 2013 23:33:02 +0200

    On 2013-10-13, Kris <k...@g...com> wrote:

    > Taka sama sytuacja była tu- uczcwy odliczy mąke i inne rzeczy z listy nieuczciwy
    odliczy okrasę itp.
    > Który więc będzie mógł zaproponowac niższe ceny/zyskac więcej klientów?

    Ten który ma lepszą jakość, lokalizację, obsługę, albo ten który się zwyczajnie
    bardziej spodoba klientom. Nie tylko cena decyduje, inaczej drogie knajpy by nie
    miały racji bytu.

    Mam obok [1] siebie 3 knajpy. Jedna w przedziale cenowym 10-12 zł, druga w przedziale
    20-40 zł, trzecia w przedziale 30-70 za obiad. Żadna nie ma problemów z klientami.
    Dopłaty IMHO mogą służyć uzyskaniu większej rentowności, ale nie uzyskaniu
    rentowności
    "w ogóle".

    I co ciekawe knajpa po 10-12 zł, to NIE jest bar mleczny. Zwykła knajpa, bez dotacji.
    W pobliskim barze mlecznym za podobny posiłek płaci się niewiele więcej.

    [1] 5 minut pieszo

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl