  • 21. Data: 2013-10-11 22:59:33
    Temat: Re: Czy Polska jest krajem okupowanym?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-11 22:57, z pisze:

    > W takim razie ten co wliczał słoninę idzie siedzieć za oszustwo albo ci
    > co go "żarliwie" kontrolowali lecą ze stanowisk i bulą kary za nie
    > wypełnianie obowiązków.

    Albo jedno i drugie ale na pewno nie może się skończyć na oddaniu dotacji.

  • 22. Data: 2013-10-12 00:27:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 11 Oct 2013, z wrote:

    > W takim razie ten co wliczał słoninę idzie siedzieć za oszustwo

    Oszustwo jest trudne do udowodnienia, trzeba wykazać "zamiar".
    Obowiązek oddania nienależnej dotacji (z odsetkami) to jednak
    inna sprawa. ZUPEŁNIE inna.

    > albo ci co go
    > "żarliwie" kontrolowali lecą ze stanowisk i bulą kary za nie wypełnianie
    > obowiązków.

    No właśnie mam ambiwalentne odczucia, bo jak chodzi o POWYŻSZE,
    to miałbym poważne wątpliwości, jednak jak chodzi o PONIŻSZE:

    > Zwłaszcza że w TV :-) podali że to nie jest odosobniony przypadek.

    ...to co innego, bo czym innym jest niewyłapanie jednego
    przypadku (nawet w dłuższym czasie), a czym innym "błędna reguła".

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2013-10-12 00:40:24
    Od: l...@g...com

    użytkownik hikikomorisan napisał:

    > Zacznijmy od tego, ze jak sie rostowski myli na 50+ miliardow, to nic
    >
    > sie nie dzieje.

    Poprawnie powinno byc jak sie zyd pomyli to go ziomy kryja, jak goj to dzieli los
    "Malmy"

    Tylko w tym pierdolniku zyd jest decydentem i beneficjentem jednoczesnie:
    http://www.forbes.pl/kadisz-za-milion-dolarow,artyku
    ly,160596,1,1.html

    Zyd prawde ci powie:
    http://www.youtube.com/watch?v=xPoF0nnsFY4

  • 24. Data: 2013-10-12 00:48:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.10.2013 03:00, Budzik pisze:

    > Aha, czyli urzędnicy są od karania.
    > A nie od pomgania. I nikt wczesniej nie powinien mu tego podpowiedziec,
    > skoro kontrolowali go iles razy?

    Zasadniczo kontroler jest od kontrolowania a nie od konsultacji np.
    podatkowych.

    Chcesz odebrać chleb prawnikom i innym konsultantom? ;)

    > Nie wiem jak z jakościa artykułu (to o musztardziei majonezie brzmi np.
    > niewiarygodnie) ale podejscie jak powyzej srednio mi sie podoba.

    Chciałbyś, żeby każdy obywatel miał przydzielonego anioła stróża, który
    by mu na każdym kroku podpowiadał, co jest legalne a co nie?

  • 25. Data: 2013-10-12 00:50:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.10.2013 17:56, Krzysztof 45 pisze:

    > Tragedia polega na tym, że idea Solidarności została zawłaszczona przez
    > ludzi z innego systemu. To nie byli ludzie wychodzący z filozofii
    > chrześcijańskiej i solidarnej, katolickiej nauki społecznej(...)

    Chrześcijaństwo to obca, siłą narzucona ideologia, a katolicyzm w
    szczególności jest doktryną obcego państwa.

    Zatem owszem, jesteśmy okupowani przez watykańskich agentów, którzy na
    szczęście mają coraz mniej do powiedzenia.

  • 26. Data: 2013-10-12 00:51:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.10.2013 17:23, Marek Dyjor pisze:

    > zdaj sobei sprawę że w RP przy naszym skrajnie popierdolonym prawie
    > podatkowym KAZDEGO moża udupć potrzebna jest tylko odrobina dobre
    > znaczy zlej woli urzedasów. Zapamiętaj to KAŻDEGO...

    No popatrz, to prawie zupełnie jak w USA. Prawie, bo tam jest BARDZIEJ.

  • 27. Data: 2013-10-12 00:53:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.10.2013 18:49, m4rkiz pisze:

    > tak po ludzku to to dofinansowanie ma jakis cel, gosciu (wg. artykulu)
    > robil lepiej niz byc powinno i go zrownali z ziemia

    Proszę, nie powołuj się na ducha ustawy bo (1) ja w duchy nie wierzę a
    co gorsza (2) to była klasyczna metoda argumentacji komunistycznych
    niedouczonych prawników, którzy mieli za zadanie kogoś konkretnego
    udupić bez najmniejszej podstawy formalnej.

  • 28. Data: 2013-10-12 00:55:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.10.2013 19:04, Robert Tomasik pisze:

    > No i prokurator warunkowo umorzy postępowanie ewentualnie albo sąd
    > uniewinni. Zauważ, że w artykule napisano, że oni zawsze tak świadomie
    > źle liczyli, tylko dotąd się nikt nie czepiał. Bo przecież nie da się
    > zrobić grochówki bez boczku przykładowo. A to jest właśnie wybitnie

    Pewnie że się da.

  • 29. Data: 2013-10-12 01:03:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.10.2013 00:05, Krzysztof 45 pisze:

    > Przez blisko 20 lat przychodzili do mnie ci sami kontrolerzy. Nigdy nie
    > miałem żadnych problemów. Dopiero w tym roku nakazali mi zwrócić około
    > 100 tys. dotacji, kwestionując moje rozliczenia - mówi WP.PL Wojciech
    > Brzeski z gdańskiego baru mlecznego Perełka.

    Tia, a jakby przez 20 lat kradł czy handlował narkotykami i nie został
    przyłapany, to po przyłapaniu po 20 latach robiłbyś awanturę że "tyle
    lat nic a teraz nagle do niewinnego człowieka pretensje?!"

    Instrukcja zakwalifikowania się do dopłat jest prosta, więc co za
    problem przestrzegać wytycznych?

    A tak dzban nosił wodę póki ucho mu się nie urwało.

    Swoją droga bary mleczne jako jadłodajnie z założenia tanie ale
    przyzwoite jakościowo powinny podawać właśnie dania z produktów możliwie
    nisko w łańcuchu pokarmowym.

    Mięso to towar luksusowy. A przez durniów domagających się wszystkiego
    dużo i tanio, bez oglądania się na konsekwencje, mamy tanie gówniane
    pseudo-mięso i ultra-drogie porządne mięso (które gdyby nie ten
    najtańszy chłam mogłoby być w rozsądniejszej cenie).

  • 30. Data: 2013-10-12 09:13:29
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-11 00:10, HANA pisze:

    > oj tam sie czepiasz
    > wiadomo ze dotacje sa dla swoich a nie dla jakiegos Brzeskiego
    > mogl sie zapisac do PO czy PiS i nie mial by problemow

    W Polsce Ludowej tak było.
    Teraz, w wolnym, demokratycznym, praworządnym kraju to samo?

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm