  • 11. Data: 2004-08-18 10:47:10
    Temat: Re: Czy Policja moze zabrac komputer
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    Maciu napisał(a):

    > kto z was jest niewinny niech rzuci pierwszy kamieniem.
    > Chcecie mi powiedziec ze wszyscy uzywacie legalnych programow i wszystko co
    > posiadacie na swoim komputerze jest uczciwie kupione z licencja?
    > nie rozsmieszajcie mnie panowie

    Radze sie rozejrzec za programami freeware. O? Pierwszy raz spotkales
    sie z tym terminem? No tak, jak sie kradnie to raczej zloty zegarek niz
    plastikowy...

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 12. Data: 2004-08-18 10:50:04
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Maciu" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > kto z was jest niewinny niech rzuci pierwszy kamieniem.

    Trach.

    > Chcecie mi powiedziec ze wszyscy uzywacie legalnych programow i wszystko
    co
    > posiadacie na swoim komputerze jest uczciwie kupione z licencja?

    Jeśli nie, to przynajmniej w razie wpadki nie będę tu jęczeć.

    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2004-08-18 10:53:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    co
    > posiadacie na swoim komputerze jest uczciwie kupione z licencja?

    obecnie tak, poniewaz pewien sofcik robie i musze, nie moge
    przez taka glupote wpasc, ale przyznam ze korzystalem.

    Ja jestem o tykle w komfortowej sytuacji ze uczelnia ma podpisana umowe
    z microsoftem i za free mam system. (i inne).

    P.

  • 14. Data: 2004-08-18 10:55:26
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Cały problem tkwi w tym, że znakomita większość osób posiada właśnie
    > podobną twojej mentalność tudziez mentalność osoby której tu bronisz.
    > A wierzyć nie musisz. Da się z tym żyć.

    Jak by byl OEm do wszystkich komputerow to nie bylo by pirackich windowsow.

    P.

  • 15. Data: 2004-08-18 10:57:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Radze sie rozejrzec za programami freeware. O? Pierwszy raz spotkales
    > sie z tym terminem? No tak, jak sie kradnie to raczej zloty zegarek niz
    > plastikowy...

    chyab glownie chodzi o windowsy. Ja Wiem ze jest wspanialy linux, wklejalem
    tu nawet zdjecia, wyglada jak XP,
    ale wieksza czesc polakow nie wie o istnieniu czegos takiego.
    A nie kazdego stac na zakup za 1000 i wiecej windowsa, nie zdaja tez sobie
    sprawy z tego co grozi za przegranie od kolegi.

    P.

  • 16. Data: 2004-08-18 11:33:50
    Od: "Maciu" <j...@w...pl>

    > Radze sie rozejrzec za programami freeware. O? Pierwszy raz spotkales
    > sie z tym terminem? No tak, jak sie kradnie to raczej zloty zegarek niz
    > plastikowy...

    jasne... znalazlem multum windowsa freeware, officea, corela, photoshopa,
    etc. ty na pewno nosisz plastykowy i pewnie jeszcze niedzialajacy.

    Te bajki wlozcie w ksiazki, najlepiej dla dzieci. Jak siedze w pracy to
    owszem wszystko co mam to legalne. Ale w domu nie uwierze nikomu ze posiada
    wszystkie programy legalne. Bo to wydatek rzedu kilkunastu tysiecy zlotych.
    A u nas gdzie bezrobocie, bidota, sodoma.... pomarzyc.
    Dla mnie to jest nienormalne. Bo wystarczyloby obnizyc cene takiego windowsa
    z 400zl do 40zl i z checia sam bym kupil.A takich jak ja na pewno byloby
    wiecej. Wiec Microsoft i tak by lepiej na tym wyszedl niz sprzedajac mniej
    za wiecej.
    pozdrawiam

  • 17. Data: 2004-08-18 11:47:15
    Temat: Re: [NTG] Czy Policja moze zabrac komputer
    Od: adhan diWhizZ <a...@...sygnaturze.net>

    Adam napisał(a):

    > Nie stac mnie na kupno takich programow tylko po to aby sie nauczyc ich
    > obslugi a zaraz potem odlozyc na polke. Dzisiaj aby dostac dobra prace
    > to trzeba sie wykazac wiedza, a jak posiasc ta wiedze skoro programy te
    > kosztuje wiele tysiecy zlotych.

    jesloi juz tak bardzo chcesz pojsc na latwizne, to trzeba bylo sciagnac
    sobie 180 dniowa wersje win2k3, a wszystko inne w trialach i by ci g***o
    zrobili ... najlatwiej jest poinstalowac piraty a potem mazac sie ze
    policja zabrala ... miales linuxa trzeba bylo pod wine probowac
    pouruchamiac albo dostosowac w2k3 do potrzeb stacji roboczej - przy
    okazji moze bys sie troszke nauczyl

    pozdr./ag

    --
    .. :: kreatyw.studio : grafika i fotografia w metalu :: ..
    :: /||\|_| /||\| :: stabilizacja motylka to szpilka ...

  • 18. Data: 2004-08-18 13:16:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    LLL wrote:

    > A jesli dostaniesz swietna oferte pracy ale beda wymagali samochodu? Co
    > w tedy zrobisz? Ukradniesz samochod i bedziesz tlumaczyl "nie mam kasy
    > na smowchod, a potrzebny mi do pracy"?

    Mieszasz.

    Wymaganie znajomości oprogramowania to jak wymaganie posiadania prawa jazdy.

    Wymaganie posiadania samochodu, to jak wymaganie dostarczenia firmie ww.
    programów.

  • 19. Data: 2004-08-18 13:17:11
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    Maciu wrote:

    > owszem wszystko co mam to legalne. Ale w domu nie uwierze nikomu ze
    > posiada wszystkie programy legalne. Bo to wydatek rzedu kilkunastu tysiecy
    > zlotych.

    Bredzisz. Caly soft ktorego od paru lat uzywam jest za darmo i za niego
    autorom placic nie trzeba. A ze Tobie jedynie w glowie Windows to plac
    i placz wolny wybor. A w kwestiach wiary do raczej ksiedza sie udaj
    dyskutowac bo musisz nad tym popracowac.

    > Dla mnie to jest nienormalne. Bo wystarczyloby obnizyc cene takiego
    > windowsa z 400zl do 40zl i z checia sam bym kupil.A takich jak ja na pewno
    > byloby wiecej.

    A jakby doplacali 30 plnow to bys nawet pewnie i dwa kupil. Ziew.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 20. Data: 2004-08-18 13:18:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciu wrote:

    > Chcecie mi powiedziec ze wszyscy uzywacie legalnych programow i wszystko co
    > posiadacie na swoim komputerze jest uczciwie kupione z licencja?

    Nie musi być 'kupione z licencją', żeby było legalne.