  • 11. Data: 2022-03-18 12:47:08
    Temat: Re: Czy PRAWA Olimpijskie zostały złamane? [O wyższości dopingu nad Ukrainą?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > Pewnie takie trolle jak ty uważają, że doping to zasada olimpijska.
    > No, w Rosji na pewno.
    > Idź trollować gdzie indziej.

    Czyli TERAZ zawieszają za doping a nie za Ukrainę?

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2022-03-19 10:21:32
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Czyli TERAZ zawieszają za doping a nie za Ukrainę?

    Ty udajesz głupiego czy po prostu taki jesteś?

  • 13. Data: 2022-03-19 11:09:32
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > Ty udajesz głupiego czy po prostu taki jesteś?

    Sprawdzam czy opierdalanie Rosji robisz na autopilocie dla idiotów
    bo inaczej nie potrafisz.

    Ja przeciw opierdalaniu Putinistanu/Rosji mam niewiele dopóki ktoś
    tego nie robi jak tani partacz. Tania partanina ma przeważnie+
    wysokie koszty długiej eksploatacji. Zaś mówiąc bardzo cynicznie:
    tanią partaninę jest znacznie łatwiej potem porzucić.
    Ja wolę wolniej ale solidniej i znacznie dalej/dłużej.

    --
    A. Filip