  • 61. Data: 2005-12-27 12:19:40
    Temat: Re: Czy MP3-trojki sa legalne ?
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    Użytkownik "Hikikomori San" napisał w wiadomości

    > Nieznajomosc prawa tez nie jest wytlumaczeniem.

    Gdyby kazdy znal wszystkie dotyczace go prawa to kazdy by byl prawnikiem i
    mozna by zawodowych prawnikow wystrzelac.
    A swoja droga jesli kazdy ma obowiazek znac wszelkie dotyczace go przepisy,
    to dlaczego w ogole istnieje zawod prawnika, czyli kogos, kto teoretycznie
    powinien znac prawo lepiej? Przeciez wszyscy maja obowiazek znac prawo zeby
    nie odpowiadac za jego lamanie.

  • 62. Data: 2005-12-27 12:42:43
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 27 Dec 2005 11:07:12 +0100,
    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> screamed:

    s/rozszyfrowująć/sprawdzając/

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 13:42:19 user up 10838 days, 1:37, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Life is like a box of chocolates. It's full of nuts.

  • 63. Data: 2005-12-27 13:04:29
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Ajgor wrote:

> [...]
    > powinien znac prawo lepiej? Przeciez wszyscy maja obowiazek znac prawo zeby

    To proste - nie chcesz poznawac detali prawa to konsultuj to co chcesz
    zrobic z prawnikiem. I juz. Masz opcje - mozesz znac lub nie znac ;) Ale
    tlumaczyc sie nie mozesz...

    --
    _______________p___l___a___t___n___a_____r___e___k__
    _l___a___m___a___

  • 64. Data: 2005-12-27 13:28:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Domyślałemn się , że nie skojarzysz.

    \zapisanie w tym formaiccie nie jest nielegalne, co najwyzej utwor moze byc
    'nielegalny' ale wtedy format jest beznaczenia, bo to moze byc i wma,
    czy wav.
    Stad buahaha,

    P.

  • 65. Data: 2005-12-27 15:49:34
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Yusek" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > - autor udostępnił te nagrania za free

    jest to nagramnie z radia internetowego

    Jacek

  • 66. Data: 2005-12-27 18:03:56
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Z tym że aby używać rewolwer lub samochód należy przejść stosowne
    > szkolenie,
    > na którym właśnie te wiadomości zostają Ci przekazane. Natomiast nie
    > słyszałem jeszcze o szkoleniach i egzaminach z użytkowania odtwarzaczy CD
    > :-)

    Poza tym w obronie własnej (kopiować CD na własny użytek)
    możesz strzelać. Samochodem też możesz kogoś rozjechać nie jest to
    bezwzględnie zakazane.

  • 67. Data: 2005-12-27 18:08:46
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl>

    > Wiesz co, mam jakieś 50 płyt Milesa Davisa, Johna Coltrane, Weather Report
    > itd. - i na żadnej nie mam takiej nalepki. Czy to oznacza, że mogę te
    > płytki puszczać w radiu?

    Nie mam pojęcia pewnie opłata w ZAIK-sie i możesz.
    Sądzę że ochronie podlega sama własność intelektualna
    a nie nośnik na którym jest "przechowywana".
    Kupując płytę zapłaciłem za możliwość słuchania i
    to nie ważne w jakim formacie. Istotne jest pewnie tylko
    to że mogę używać jednocześnie tylko jednej "wersji".

  • 68. Data: 2005-12-27 22:03:35
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Tomasz Pyra był łaskaw zaszczycić nas taką wypowiedzią:

    > A wlasnie takim rodzajem zwielokrotnienia jest nagranie utworu do
    > pamieci przenonsnego odtwarzacza.

    OK, nie zajarzyłem wczoraj wieczorem - art. 23(1) pkt 2 pr.aut. i wszystko
    jasne. Muszę wycofać się z dotychczasowego poglądu: Tak, od 1 maja 2004
    r. możliwe jest np. zgranie własnej płytki do odtwarzacza empetrzy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 69. Data: 2005-12-27 23:51:49
    Od: fizzzi <f...@...e.z.to.ciach.op.pl>

    Czytajac odpowiedzi na pytanie czy mp3 sa legalne , dochodze do wniosku ze
    polskie prawo jest tak zawile i nie jasne , ze mozna stwierdzic ze MP3 sa
    legalne.

    Fizzzi
    GG#5311582
    Registered Linux user #405773

  • 70. Data: 2005-12-28 11:19:58
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "fizzzi" <f...@...e.z.to.ciach.op.pl> napisał w wiadomości
    > Czytajac odpowiedzi na pytanie czy mp3 sa legalne , dochodze do wniosku ze
    > polskie prawo jest tak zawile i nie jasne , ze mozna stwierdzic ze MP3 sa
    > legalne.

    format mp3 jest zawsze legalny, nielegalnym moze byc konkretny utwor