  • 1. Data: 2003-11-28 20:38:38
    Temat: Co zrobic Listonoszowi?
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Jak reklamowac na Poczcie to, ze presylki zwylke(nie polecone) trafiaja do
    mnie nawet z tygodniowym opoznieniem?

    Piotr

  • 2. Data: 2003-11-28 21:04:36
    Temat: Re: Co zrobic Listonoszowi?
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Piotr" <p...@i...pl> wrote in message
    > Jak reklamowac na Poczcie to, ze presylki zwylke(nie polecone) trafiaja do
    > mnie nawet z tygodniowym opoznieniem?

    Zadzwonic na Pocztę. Listonosze mają swój nadzór i to dosyć skuteczny.
    Miałem sytuację, gdzie listonoszowi się nie chciało nosić przesyłek, tylko
    wrzucał je koledze do samochodu, ten woził je przez cały dzień i na wieczór
    zawoził na moją pocztę, a praca listonosza sprowadzała się do zostawiania
    karteczek, że nikogo nie ma w domu.
    W 90% przypadków to jest prawda, tylko u mnie miał pecha, że musiał mi tą
    kartkę wręczyć osobiście w drzwiach.
    I było by ok, tylko, że wcześniej się z nim umawiałem, że jestem i że jak
    coś jest to ma brać bo na pewno będę.

    A może to nie listonosz tylko komuś wcześniej nie chce się pracować.

  • 3. Data: 2003-11-29 10:58:45
    Od: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl>

    Najprościej zgłosić naczelnikowi poczty której jest pan podległy.
    Efekt powinien być.

    Najlepiej pisemnie złozyć zażalenie wtedy jest dowód, ustnie nie polecam bo wiem że
    olewają jak nie ma w sumie oficjalnego zażalenia to nie ma na ich zła pracę skarg.
    Efekt 100%
    Złożyć pisemne zażalenie wraz z opisana sytuacją (nazwiskaimi) na głowna pocztę RUP
    albo
    DOP zależnie co to jest.
    (będą dla listonosza konsekwence albo zmiana rejonu albo zwolnienie)

    Były pracownik poczty ;)

  • 4. Data: 2003-11-29 20:38:30
    Od: Kinga Ochendowska <k...@c...pl>

    in article bq9u4u$iua$...@a...news.tpi.pl, batot at
    v...@p...NO.onet.SPAM.pl wrote on 11/29/03 11:58:

> [...]
    > pocztę RUP albo
    > DOP zależnie co to jest.
    > (będą dla listonosza konsekwence albo zmiana rejonu albo zwolnienie)

    ;) Teraz w Wawie premie zabieraja;)

    ( ta co znajomej listonoszce ostatnio pisala wyjasnienia;)

    Kinga

  • 5. Data: 2003-11-30 23:17:14
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Dziekuje, juz pisze.