  • 1. Data: 2003-11-28 21:07:12
    Temat: Prawo pracy
    Od: "Janek" <j...@o...pl>

    Czy mozna dowiesc w konstrukcji logicznej badz prawnej, ze rozwiazywanie
    umow o prace z przyczyn dotyczacych zakladu pracy dotyczy takze umow
    zawartych na czas okreslony - jesli nie to z jakich przyczyn?

    Jan M

  • 2. Data: 2003-11-28 21:18:52
    Temat: Re: Prawo pracy
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    > Czy mozna dowiesc w konstrukcji logicznej badz prawnej,

    tej czesci pytanie nie rozumiem.

    > ze rozwiazywanie
    > umow o prace z przyczyn dotyczacych zakladu pracy dotyczy takze umow
    > zawartych na czas okreslony - jesli nie to z jakich przyczyn?

    Dotyczy takze umow na czas okreslony.

    Dan.

  • 3. Data: 2003-11-28 22:37:38
    Temat: Odp: Prawo pracy
    Od: "Janek" <j...@o...pl>

    Użytkownik "lablador" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    | tej czesci pytanie nie rozumiem.

    uprawdopodobnic swoje poglady poprzez dowod logiczny badz prawny jako, ze
    nie wszystko prawem mozna objac.

    | Dotyczy takze umow na czas okreslony.

    Taka odpowiedz az swierzbi by potraktowac ja podobnie. Ja twierdze, ze nie
    dotyczy!

    Jan M

  • 4. Data: 2003-11-29 09:06:23
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    > uprawdopodobnic swoje poglady poprzez dowod logiczny badz prawny jako, ze
    > nie wszystko prawem mozna objac.

    to grupa pl.soc.prawo. Nic tu z konstrukcji logicznej jesli nie znajduje ona
    przelozenia na regulacje prawne.

    > Taka odpowiedz az swierzbi by potraktowac ja podobnie.

    To sie podrap:) A potem przeanalizuj ("logicznie lub prawnie" jak tam
    wolisz) art 5 ust 5 ustawy o szczególnych zasadach rozwiązywania z
    pracownikami stosunków pracy z przyczyn dotyczących zakładu pracy.

    > Ja twierdze, ze nie
    > dotyczy!

    To blednie twierdzisz.

    Dan

  • 5. Data: 2003-11-29 22:06:37
    Od: "Janek" <j...@o...pl>

> [...]
    | wolisz) art 5 ust 5 ustawy o szczególnych zasadach rozwiązywania z
    | pracownikami stosunków pracy z przyczyn dotyczących zakładu pracy.

    Przepraszam za te prowokacje ale inaczej bym tak szybko sie nie dowiedzial.
    Dziekuje!

    Jan M