  • 1. Data: 2003-11-28 20:08:31
    Temat: Czy policja moze wejsc do mieszkania bez nakazu jesli na to nie wyrazam zgody?
    Od: "Marqs" <m...@p...pl>

    Witam!

    j.w.

    Marqs

  • 2. Data: 2003-11-28 21:28:59
    Temat: Re: moze
    Od: "Marcin Wrzech" <a...@a...pl>

    Marqs wrote:

    > Witam!

    Witaj

    > j.w.

    j.w

    > Marqs

    Marcin

    PS poczytaj netykiete

  • 3. Data: 2003-11-28 21:29:38
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > j.w.

    Ludzie litosci!
    Badz laskaw najpierw poczytac nieco grupe a potem wysylac 50ty raz w ciagu
    tygodnia jedno i to samo pytanie.

    pdr
    Olo

  • 4. Data: 2003-11-28 22:28:26
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ-TEGO]interia.pl>

    > Ludzie litosci!
    > Badz laskaw najpierw poczytac nieco grupe a potem wysylac 50ty raz w ciagu
    > tygodnia jedno i to samo pytanie.

    Niech wysyłają:-) Przynajmniej widać odrazu kto ma "piraty" i się boi :PPP

    HaNkA

  • 5. Data: 2003-11-29 01:19:35
    Od: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl>

    dokładnie dzień wcześniej było postawione to samo pytanie poszukaj tam odpowiedzi a
    nie
    genruj spamu.

  • 6. Data: 2003-11-29 11:39:12
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ-TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl> napisał w wiadomości

    > dokładnie dzień wcześniej było postawione to samo pytanie poszukaj tam
    odpowiedzi a nie
    > genruj spamu.

    A Ty się naucz odpowiadać na posty. Chyba nie do mnie kierowałes swoją
    uwagę, prawda?

    HaNkA

  • 7. Data: 2003-11-30 14:00:50
    Od: "Marqs" <m...@p...pl>

    Dzieki za rade,

    Jak tak masz odpisywac to w ogole nie pisz. A jak ci sie nudzi to przesuwaj
    ikony po pulpicie.

    Marqs

  • 8. Data: 2003-11-30 14:01:36
    Od: "Marqs" <m...@p...pl>

    > Niech wysyłają:-) Przynajmniej widać odrazu kto ma "piraty" i się boi :PPP
    >
    > HaNkA

    A jaki to ma zwiazek?

    Marqs

  • 9. Data: 2003-11-30 18:55:41
    Od: "Marcin Wrzech" <a...@a...pl>

    Marqs wrote:

    [...]

    po pierwsze poczytaj netykiete a po drugie temat jest walkowany po dwa
    razy dziennie i jak ci sie nie chce spojrzec kilka postow nizej/wyzej to
    nie oczekuj pomocy