  • 31. Data: 2011-10-05 20:06:35
    Temat: Re: Co z tym fantem zrobic? - zajecie nadplaty z PIT-a i czesci pensji za "dlug" sprzed 10 lat
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.10.2011 22:05, Robert Tomasik pisze:

    > Każdy urzędnik poczty może, więc jeśli ktoś z awizem przyjdzie dourzędu
    > pocztowego i powiadomi urzędnika, że adresata tu nie ma, to też ma
    > obowiązek taką adnjotację uczynić.

    Nie uczynią. I co im mam zrobić?

  • 32. Data: 2011-10-05 20:09:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4e8ca53c@news.home.net.pl...
    >W dniu 05.10.2011 20:34, witek pisze:
    >
    > [ciach]

    Nie. to pismo najprawdopodobniej powstało pod rządami poprzedniego
    rozporządzenia, któe właśnie za taki dziwny zapis zostało uchylone i wydano
    nowe. Jeśli zaś wydano to pod nowym rozporzadzeniem, to po prostu autor
    pisma - moim zdaniem - źle interpretuje rozporządzenie.

  • 33. Data: 2011-10-05 20:10:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    1277 . Tam jest

    > I kiedy ten przepis sie stosuje, bo po wypisaniu awiza jedyna
    > mozliwoscia jest "nie podjeto" (o jeden paragraf wyzej)?

    Jak pójdziesz na urząd pcoztowy z awizem i ich powiadomisz, to maj
    odpwoiednią wzmianke uczynić i odesłać.

  • 34. Data: 2011-10-05 20:16:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/5/2011 3:05 PM, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    >
    > Każdy urzędnik poczty może, więc jeśli ktoś z awizem przyjdzie dourzędu
    > pocztowego i powiadomi urzędnika, że adresata tu nie ma, to też ma

    na zwyklym tak, na sądówce nie.
    zabrania im tego rozporzadzenie
    bylo juz na grupie, jak znajde to wrzuce.

  • 35. Data: 2011-10-05 20:16:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/5/2011 3:03 PM, Andrzej Lawa wrote:

    > Jakie rozporządzenie? Wewnętrzne poczty?

    nie, ministerialne

  • 36. Data: 2011-10-05 20:22:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-10-05, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Po pierwsze jest taka usługa, że się pocztę powiadamia o zmianie adresu.
    > Ja, jak sie przeprowdzałem, to zgłosiłem na swoim urzędzie pocztowym ten
    > fakt. Jeszcze kilka lat po przeprowadzce przychodziła jakaś zagubiona
    > korespondencja.

    I owa usługa nie działa dla korespondencji z US/sądu...

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 37. Data: 2011-10-05 20:23:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/5/2011 3:03 PM, Robert Tomasik wrote:

    > To rozporządzenie nie zobowiązuje go do zostawienia awiza, skoro wie, ze
    > tam adresat nie przebywa. Jeśli twierdzisz inaczej, to wskaż w którym
    > miejscu.

    http://bip.mi.gov.pl/pl/bip/akty_prawne/poczta/rozpo
    rzadzenia/rozp_12_10_10

    poczta nie jest od rozstrzygania czy adresta tam przebywa czy nie.
    Zostawia awizo pod adresem bo tak jej kazali.

  • 38. Data: 2011-10-05 20:25:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/5/2011 3:09 PM, Robert Tomasik wrote:
    > w wiadomości news:4e8ca53c@news.home.net.pl...

    to pismo powstało dzisiaj "w centrali"

  • 39. Data: 2011-10-05 20:50:25
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 5 Paź, 18:59, "Robert Tomasik"
    > Każdy ma społeczny obowiązek złożenia zaweiadomienia o przestępstwie
    > ściganym z urzędu. Nic więcej nie napiszę :-)

    ale jesli bedzie napisane "awizowane i niepodjęte w terminie" to jest
    100% prawdy ;) awizo bylo? bylo!, nikt nie odebral? Nie!, czyli
    wszystko OK ;)
    Gdzie tu jakies przestepstwo?

    WS

  • 40. Data: 2011-10-05 21:02:23
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

    > Jak pójdziesz na urząd pcoztowy z awizem i ich powiadomisz, to maj
    > odpwoiednią wzmianke uczynić i odesłać.

    Nie mamy pańskiego płaszcza.

    MJ