  • 1. Data: 2011-10-05 11:15:09
    Temat: 'Nowelizacja' artykułu 585 KSH
    Od: "_THX" <j...@W...gazeta.pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/4870902,wiadomosc-dru
    kuj.html

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/poslowie-zmienili-pra
    wo-krauze-
    zyskal,1,4870902,wiadomosc.html

  • 2. Data: 2011-10-05 16:49:51
    Temat: Re: 'Nowelizacja' artykułu 585 KSH
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Oct 2011, _THX wrote:

    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/4870902,wiadomosc-dru
    kuj.html

    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/poslowie-zmienili-pra
    wo-krauze-
    > zyskal,1,4870902,wiadomosc.html

    BTW: niezrozumienie tego mechanizmu, tj. że można "okraść własną
    spółkę" (nawet przy 100% udziałów) jest dość spore (nawet
    bywało na tej grupie), nie wiem czy czytelnicy zajarzą :|

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2011-10-05 17:11:01
    Od: spp <s...@o...pl>

> [...]
    > spółkę" (nawet przy 100% udziałów) jest dość spore (nawet
    > bywało na tej grupie), nie wiem czy czytelnicy zajarzą :|

    A każda, nawet z założenia uczciwa transakcja która z przyczyn
    niezależnych przyniosła straty była dowodem na działanie na niekorzyść
    firmy. :((

    Jak na przedwyborczą 'bombę' to tylko kapiszon. :(

    --

    spp