  • 21. Data: 2011-10-05 18:42:10
    Temat: Re: Co z tym fantem zrobic? - zajecie nadplaty z PIT-a i czesci pensji za "dlug" sprzed 10 lat
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.10.2011 20:34, witek pisze:

    [ciach]

    > no to ja tez poszukalem. u zrodla.
    >
    > --------------

    [ciach]

    > W przypadku przesyłek nadawanych na zasadach specjalnych (sądówki), w
    > zależności od rodzaju postępowania sądowego, przesyłka może zostać
    > zwrócona niezwłocznie tylko w przypadku:
    > gdy adres wskazany przez nadawcę nie istnieje lub jest niepełny
    > śmierci adresata
    >
    > W przypadku sytuacji, kiedy adresat wyprowadził się przesyłka nadana na
    > zasadach specjalnych w/w jest awizowana , do nadawcy zwrot następuje po
    > terminie awizacji z adnotacją: " nie podjęto w terminie".

    No, Robert! Do dzieła! Poczta Polska sama oficjalnie się przyznała do
    rutynowego fałszowania dokumentów :)

  • 22. Data: 2011-10-05 18:42:56
    Od: lhm <l...@a...waw.pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Najpierw dotarł bym do akt komornika i zobaczył tytuł wykonawczy, na
    > podstwie którego dokonano zajęcia. Potem przeanalizował jak to sie
    > stało, że się uprawomocnił. Następnie trzeba by zastanowić, czy da się
    > uchylić klauzulę wykonalności i doprowadzić do kolejnego procesu. Tam
    > ewentualnie bedziesz mógł podnieść zarzut przedawnienia czy
    > bezzasadności roszczeń. Jak wygrasz ten proces, to będzie się można
    > zastanowić nad roszczeniami wobec PLUS-a o zwrot bezpodstawnie
    > otrzymanych pieniedzy.(...)

    Dzieki za rady... tego sie obawialem :]
    Czyli droga przez meke, nie wiadomo jak dluga
    i z jakim zakonczeniem...

    > Sam musisz ocenić, czy jest to warte 800 zł i kawałek życia.

    Nie jest warte, szczegolnie przy mojej alergicznej reakcji
    na komornikow i caly wymiar sprawiedliwosci...
    Mniej czasu a juz na pewno zdrowia strace na zarobienie tych pieniedzy
    niz na jezdzenie po Polsce i procesowanie sie...

    Pozdrawiam,
    Darek

  • 23. Data: 2011-10-05 18:44:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/5/2011 1:42 PM, Andrzej Lawa wrote:
    > W dniu 05.10.2011 20:34, witek pisze:
    >
    > [ciach]

    nie poczta, tylko rozporzadzenie jakies tam, ktore ją do tego zmusza.

  • 24. Data: 2011-10-05 18:56:44
    Od: lhm <l...@a...waw.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > "Tam"? Pisz jaśniej! To "tam" to miejsce zameldowania czy dawne miejsce
    > zamieszkania? I czy miejsce zameldowania jest u ciebie tożsame z
    > miejscem zamieszkania?

    Tak, oczywiscie chodzilo mi o dawne miejsce zamieszkania...
    ale to juz nieistotne, odpuszczam sobie...
    Nie chce mi sie w pojedynke walczyc z sadem.
    Szkoda czasu, zdrowia... wole jechac na grzyby ;)

    Pozdrawiam,
    Darek

  • 25. Data: 2011-10-05 18:59:59
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

    > postępowań cywilnych znajdziesz pod linkiem
    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2010190
    1277 . Tam jest
    > §11, z którego wynika, że jeżeli do doręczenia przesyłki nie doszło
    > (...) doręczający dokonuje adnotacji o przyczynie niedoręczenia
    > przesyłki na formularzu potwierdzenia odbioru, umieszcza datę i skłąda
    > swój podpis.".

    I kiedy ten przepis sie stosuje, bo po wypisaniu awiza jedyna
    mozliwoscia jest "nie podjeto" (o jeden paragraf wyzej)?

    Do nas przychodziły pisma sądowe na osobę, która pod danym adresem nie
    mieszkała nigdy. I nie było sposobu. Nawet bym sam do tego sądu sam
    napisał, ale przecież nie wiem, jaki sąd to pisał.

    W końcu przyszedł go szukać policjant i chyba uwierzył, bo się
    skończyło.

    MJ

  • 26. Data: 2011-10-05 19:01:03
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

    > Ja tam widuje i takie i takie zwrotki, zatem jednak chyba pocztowcy
    > czasem taką informacje przyjmują.

    No przecież mówię - LISTONOSZ taką zwrotkę wypisać może. Ale jak
    zostawi awizo, to przepadło.

    MJ

  • 27. Data: 2011-10-05 19:11:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/5/2011 2:01 PM, Michal Jankowski wrote:

    > No przecież mówię - LISTONOSZ taką zwrotkę wypisać może. Ale jak
    > zostawi awizo, to przepadło.
    >
    > MJ

    ale w przypadku pism sądowych musi zostawić awizo.

  • 28. Data: 2011-10-05 20:03:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.10.2011 20:44, witek pisze:

    > nie poczta, tylko rozporzadzenie jakies tam, ktore ją do tego zmusza.

    Jakie rozporządzenie? Wewnętrzne poczty?

  • 29. Data: 2011-10-05 20:03:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > ale w przypadku pism sądowych musi zostawić awizo.

    To rozporządzenie nie zobowiązuje go do zostawienia awiza, skoro wie, ze
    tam adresat nie przebywa. Jeśli twierdzisz inaczej, to wskaż w którym
    miejscu.

  • 30. Data: 2011-10-05 20:05:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No przecież mówię - LISTONOSZ taką zwrotkę wypisać może. Ale jak
    > zostawi awizo, to przepadło.

    Każdy urzędnik poczty może, więc jeśli ktoś z awizem przyjdzie dourzędu
    pocztowego i powiadomi urzędnika, że adresata tu nie ma, to też ma
    obowiązek taką adnjotację uczynić.