  • 51. Data: 2011-10-06 08:13:27
    Temat: Re: Co z tym fantem zrobic? - zajecie nadplaty z PIT-a i czesci pensji za "dlug" sprzed 10 lat
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.10.2011 10:03, Liwiusz pisze:

    > Możesz wskazać, bo nie widzę?
    >
    > A nawet jeśli - to nie przyjęta w momencie dostarczania, a nie po awizacji.

    Faktycznie, "leżącej" na poczcie to już nie dotyczy... No to co - pozwy
    przeciwko ministrowi pod losowe adresy, małe sumy, tryb uproszczony,
    przyklepane z automatu, a potem poszczucie komornika na prawdziwe dane ;->

    Może się bęcwał nauczy robić sensowne rozporządzenia...

    > Oczekujesz rozsądności po państwowych procedurach? Niedoczekanie :)

    Najchętniej to bym to całe niekompetentne i skorumpowane towarzystwo
    wysłał na spotkanie smoleńskiej brzozy.... tylko nie ma tak dużych
    samolotów ;-/

  • 52. Data: 2011-10-06 08:25:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-06 10:13, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    >
    > Najchętniej to bym to całe niekompetentne i skorumpowane towarzystwo
    > wysłał na spotkanie smoleńskiej brzozy.... tylko nie ma tak dużych

    9 X możesz wyrazić swoje zdanie, pamiętając jednakoż, że większe
    prawdopodobieństwo jest, że zginiesz w wypadku idąc do urny, niźli że
    Twój głos coś zmieni w wyborach...

    --
    Liwiusz

  • 53. Data: 2011-10-06 10:45:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/6/2011 2:49 AM, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Mi udało się kilkukrotnie załatwić sprawę pozytywnie zgłaszając, że
    > osoba jest mi nie znana, więc list był źle zaadresowany - wiec pewnie
    > wszystko zalezy od tego kogo się zastanie przy okienku.

    sądówke czy zwykly polecony?

  • 54. Data: 2011-10-06 11:01:19
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-06 12:45, witek pisze:

    > sądówke czy zwykly polecony?

    US

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 55. Data: 2011-10-06 13:09:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/6/2011 2:59 AM, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    >
    > Swoja szosą skoro już jest utrzymywany ten durny meldunek, to może
    > zwyczajnie zarządzić, żeby wszelka korespondencja z sądów zawsze szła na

    blisko
    zrobic po prostu adres do korespondencji i kazdy sam dba o to, zeby byl
    aktualny.

  • 56. Data: 2011-10-06 15:28:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.10.2011 15:09, witek pisze:

    > blisko
    > zrobic po prostu adres do korespondencji i kazdy sam dba o to, zeby byl
    > aktualny.

    Jak zwał, tak zwał.

  • 57. Data: 2011-10-06 15:42:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.10.2011 10:25, Liwiusz pisze:

    > 9 X możesz wyrazić swoje zdanie, pamiętając jednakoż, że większe
    > prawdopodobieństwo jest, że zginiesz w wypadku idąc do urny, niźli że
    > Twój głos coś zmieni w wyborach...

    Tia, weź wybieraj - tyfus czy cholera...

  • 58. Data: 2011-10-07 09:51:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Oct 2011, Andrzej Lawa wrote:

    > Jak zwał, tak zwał.

    Nie no, różnica jest spora - adres zameldowania wiąże się z pobytem.
    Adres do korespondencji wyłącznie ze zobowiązaniem do jej odbierania.

    pzdr, Gotfryd

  • 59. Data: 2011-10-07 10:11:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Nie no, różnica jest spora - adres zameldowania wiąże się z pobytem.
    > Adres do korespondencji wyłącznie ze zobowiązaniem do jej odbierania.

    Chodzi mi o to, że nieważne jak to się nazywa ;)

    Tak czy inaczej skoro adres zameldowania to oficjalne miejsce pobytu, to
    jakim prawem sądy wysyłają pisma na jakiekolwiek inne adresy?

  • 60. Data: 2011-10-07 17:21:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Oct 2011, Andrzej Lawa wrote:

    > Tak czy inaczej skoro adres zameldowania to oficjalne miejsce pobytu, to
    > jakim prawem sądy wysyłają pisma na jakiekolwiek inne adresy?

    Przez fakt ujęcia w przepisach możliwości istnienia różnicy między
    "powinien" a "jest".
    A że silne przekonanie że wiedza o "jest" jest prawdziwa mija się
    z prawdą, to pojawia się problem.
    Co ja na to poradzę :[

    pzdr, Gotfryd