  • 171. Data: 2005-06-22 12:26:13
    Temat: Re: Co z groźnymi psami?
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 22 cze o godzinie 14:14, na pl.soc.prawo, Les P napisał(a):

    > Więc ja się jednak z dumą zaliczam do tych inteligentnych inaczej, bo
    > uważam, że większość społeczeństwa czułaby się bezpieczniej, gdyby obywatele
    > nie posiadali prawa do noszenia broni,

    Uważasz się za inteligentną osobę ponieważ masz swoje zdanie w materii
    prawa do noszenia broni?
    WOW - nieżle, zaprawde nieżle to sobie wykoncypowałeś :P

    Kontynuując ten wątek - uznajesz kraje w których prawo pozwala na noszenie
    broni że są to kraje których społeczeństwo jest nieinteligentne??
    Z Twojego powyższego zdania dokładnie to wynika.
    Weżmy np. USA - czy doprawdy żyją tam sami debile którym podoba się
    bieganie z bronią i tego prawa bronią jak lwy? :)

    > za to psy po lesie czy polu mogły pobiegać chwilę (w towarzystwie opiekuna) bez
    kagańców.

    Aaaaa - to jest inna płaszczyzna - OCZYWIŚCIE że pies w określonych
    miejscach - tak jak podajesz, na polu, w lesie, w miejscach nie
    zaludnionych - może i sądzę nawet że powinien biegac BEZ KAGAŃCA - a co za
    tym idzie może i bez smyczy - bo trudno za takim psem biegać i go trzymać
    na smyczy :)

    Jednak na terenach zaludnionych, na osiedlach, ulicach - pies powinien być
    prowadzony zarówno na smyczy jak i w kagńcu.

    --
    Herbi
    22-06-2005 14:26:09

  • 172. Data: 2005-06-22 12:27:19
    Temat: Re: Co z groźnymi psami? Przecież wszystkie psy są potencjalnie grożne!
    Od: "Les P" <l...@n...pl>

    Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Przemek R..."
    >
    > Np. jak jedzie w lesie samochodem a obok biegnie (weekend, ludzie chodzą z
    > psami i jeżdżą na rowerach) amstaff, bez kagańca. Podaj mi chociaż jeden
    > argument za tym, że to może być odpowiedzialny człowiek. Tylko pamiętaj -
    > "ja znam swojego psa" już został w tym wątku dostatecznie wyśmiany, a jak
    > masz wątpliwości, to możesz to wytłumaczyć komu trzeba.

    Zaraz, zaraz! A może on uciekał przed tym psem? Może ten pies chciał tylko
    obszczekać to auto? Przecież takiej ewentualności wykluczyć też nie można?

    Les P

  • 173. Data: 2005-06-22 12:27:51
    Od: Herbi <x...@a...pl>

> [...]

    Aaaaa - to jest inna płaszczyzna - OCZYWIŚCIE że pies w określonych
    miejscach - tak jak podajesz, na polu, w lesie, w miejscach nie
    zaludnionych - powinien biegac BEZ KAGAŃCA - a co za

  • 174. Data: 2005-06-22 12:50:48
    Od: "Les P" <l...@n...pl>

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał

    > A czy matka nie mogłaby ZEJŚĆ z dzieckiem z chodnika po którym będzie się
    > poruszał pijany kierowca samochodem?
    >
    > Mniemam że zrozumiałeś aluzje? :D

    Odnoszę wrażenie, że nie pojąłeś istoty dyskusji jaka się tu od dłuższego
    czasu toczy.Tu nie chodzi o to, czy ta hipotetyczna mama mogła przewidzieć i
    wziąć na ręce, czy ominąć (i w jakiej odległości) potencjalne zagrożenie w
    postaci psa, pijaka, czy parkującej tyłem ciężarówki.
    Oczywiście, że zgodnie z prawem, idąc z dzieckiem na spacer nie musi omijać
    nielegalnej demonstracji czy agresywnie zachowującej się grupki łysej
    młodzieży.
    Cała sprawa dotyczy czego innego: czy jak moje dziecko podrapał kiedyś kot,
    to czy powinno się zamknąć wszystkie koty w klatkach?

    Les P

    Najbardziej mnie dziwi tylko, że ta pani podobno była lekarzem
    weterynarii...

  • 175. Data: 2005-06-22 13:18:20
    Od: "Les P" <l...@n...pl>

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Uważasz się za inteligentną osobę ponieważ masz swoje zdanie w materii
    > prawa do noszenia broni?
    > WOW - nieżle, zaprawde nieżle to sobie wykoncypowałeś :P

    Proszę, nie szafuj tak pochopnie trudnymi wyrazami. Udowodniłeś kilka postów
    wyżej, że i Tobie zdarzają się zamglenia.
    Wyjaśnić?
    Napisałeś:
    >Hehehe - znowu pewnie źle złożyłaś zdanie albo piszesz dla Yntelygentnych
    > inaczej ;)
    Ja się z dumą zaliczam, bo wydaje mi się, że zrozumiałem o co chodziło
    Kirze, Ty nie...

    > Kontynuując ten wątek - uznajesz kraje w których prawo pozwala na noszenie
    > broni że są to kraje których społeczeństwo jest nieinteligentne??

    He, he, he... dobre, naprawdę. Po tym tekście już na zawsze przenoszę się do
    obozu "inteligentnych inaczej" (inna rzecz, czy mnie przyjmą ; )

    > Z Twojego powyższego zdania dokładnie to wynika.

    No patrz pan, czego to się człowiek o sobie dowiaduje... Oczywiście, że to
    barany wszystko...

    > Weżmy np. USA - czy doprawdy żyją tam sami debile którym podoba się
    > bieganie z bronią i tego prawa bronią jak lwy? :)

    Nie, USA to oaza mądrości na tym głupim świecie. Szkoda tylko, że ta
    "mądrość" istnieje tylko za sprawą tak wielkiej ilości wszelakiej broni...

    Czy ja kiedykolwiek mówiłem coś innego?

    Les P

  • 176. Data: 2005-06-22 13:32:05
    Od: "Les P" <l...@n...pl>

    > To mały pikuś i dotyczy raczej ojców. Matki tępią dziewczynki, coby nie
    > zechciały im synków odebrać;-)

    Masz rację! Ale ponieważ w wątku chodziło o mamusię...

    wersja alfa:
    'Mamy tępią ich za to, że odważyli się nie ożenić z ich córkami;-)

    Les P

  • 177. Data: 2005-06-22 13:44:38
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > A co mnie to obchodzi, skoro ja się boję psów, moje dziecko się boi psów,
    > nie życzę sobie, żeby mnie jakiś pies obwąchiwał i zbliżał się do mnie; a
    > na dodatek mam prawo przebywać na ulicy?

    Chociażby. Ja zachowuję się spokojnie, ale jak ktoś nerwowo zareaguje na
    takiego psa okrążającego go i podchodzącego od tyłu, i np. spróbuje się
    czymś odpędzić albo zasłonić, to wtedy może być niewesoło.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 178. Data: 2005-06-22 13:50:56
    Od: "Les P" <l...@n...pl>

    > Przyszło Ci do głowy, że ta kobieta z racji wykonywanego zawodu mogła
    > wiedzieć, o czym mówi? I że flower nie wymagał od psa szacunku dla żony z
    > powodu bycie wetem?

    A przyszło Ci do głowy, że pani weterynarz (z racji doświadczenia) powinna
    przewidzieć całą sytuację?
    I powiedz, co ma do tego narrator (flower)?

    > Być może wiedział i dlatego zaatakował, bo nie lubi zapachu 3 psów.

    Bez przesady. Pies, który by atakował zapach? Era Listonoszy wyprzedzających
    liderów Wyścigu Pokoju z pieskiem uczepionym nogawki przeszła już do
    mitologii. Tak samo nie widać jakoś psów goniących samochody... Albo
    wyewoluowały, albo wygineły.

    > Taaa, i myślą logicznie.

    Na pewno logiczniej niż niektórzy ludzie, i co ważne, są bardziej
    przewidywalne.

    > Justyna - wolę koty, bo są niezależne.

    Większość psów też, ale z powodów kulinarnych:-)

    Pozdrawiam

    Les P

  • 179. Data: 2005-06-22 14:13:12
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Np. jak jedzie w lesie samochodem a obok biegnie (weekend, ludzie chodzą z
    > psami i jeżdżą na rowerach) amstaff, bez kagańca.

    i na tej podstawie twoierdzisz ze to dresiarz?
    Powienienes sie leczyc

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 180. Data: 2005-06-22 14:14:31
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    (mialo byc wziąć tak na marginesie)

    > A czy matka nie mogłaby ZEJŚĆ z dzieckiem z chodnika po którym będzie się
    > poruszał pijany kierowca samochodem?
    >
    > Mniemam że zrozumiałeś aluzje? :D

    bezndziejna, skoro widzi biegnacego psa, bierze dziecko na druga strone,
    jest to logiczne
    o kazda opiekuncza myslaca matka by tajk uczynila.

    P.