  • 161. Data: 2005-06-22 10:51:18
    Temat: Re: Co z groźnymi psami? Przecież wszystkie psy są potencjalnie grożne!
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Les P wrote:

    > Eeee, baby zawsze przesadzają!

    Ale tylko ogrodniczki.

    > No fakt! Powinny mu zmieknąć nogi na widok weterynarza. Może nigdy nie
    > był, albo stracił węch...

    Przyszło Ci do głowy, że ta kobieta z racji wykonywanego zawodu mogła
    wiedzieć, o czym mówi? I że flower nie wymagał od psa szacunku dla żony z
    powodu bycie wetem?

    > No dobrze, ale czy ten amstaff o tym wiedział?

    Być może wiedział i dlatego zaatakował, bo nie lubi zapachu 3 psów.

    > A może on był pacjentem szanownej małżonki? Poznał ją i postanowił się
    > zemścić? W końcu psy mają świetną pamięć ;-)

    Taaa, i myślą logicznie.
    Justyna - wolę koty, bo są niezależne.

  • 162. Data: 2005-06-22 10:52:43
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Les P wrote:

    > Matki nigdy nie są obiektywne. Znam takie, co chętnie by wytępiły
    > wszystkich samców tylko za to, że odważyli się ożenić z ich córkami;-)

    To mały pikuś i dotyczy raczej ojców. Matki tępią dziewczynki, coby nie
    zechciały im synków odebrać;-)

    Pozdrawiam
    Justyna

  • 163. Data: 2005-06-22 11:30:13
    Od: "Les P" <l...@n...pl>

    Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał

    > Potrafię też dostrzec obracanie głupoty w żart.
    > Hie hie... :-)))

    Potrafisz? U siebie? I postanowiłeś uwiarygodnić tą umiejętność przykładem?

    Les P

  • 164. Data: 2005-06-22 11:36:38
    Od: ideogram <i...@h...pl>

    flower napisał(a):

    > A możesz podać, w którym poście napisałem, że moja córka podeszła pogłaskać
    > psa, skoro tak ładnie rozdajesz rady picia kawy i przecierania oczu?

    A czy ja napisałam coś podobnego?
    Przetrzyj Ty jednak te oczka, obudź się i naucz się czytać ze
    zrozumieniem. A jak już to osiągniesz, to przeczytaj jeszcze raz moje
    posty, zamiast w zacietrzewieniu strzelać na oślep.

  • 165. Data: 2005-06-22 11:52:48
    Od: "Les P" <l...@n...pl>

    Użytkownik "flower" napisał:
    > Użytkownik "Les P"

    > Pewnie nie. Natomiast często tak reaguję, jak ktoś bezczelnie kłamie,
    > byleby
    > udowodnić swoją rację.

    Nie zadawaj się więc z tymi beszczelnymi kłamcami i staranniej dobieraj
    znajomych.

    > A czy ja, przepraszam bardzo, coś takiego mówiłem, że są mordercami, czy
    > od
    > początku piszę właśnie o nieodpowiednich osobach?

    To ja sobie, przepraszam bardzo, pozwolę odpowiedzieć w punktach:
    a) nie tobie oceniać, kto jest nieodpowiedni.
    b) grupa duskusujna jest najodpowiedniejszym miejscem, żeby o tym
    porozmawiać.
    c) niektórzy nie dorośli do rozmowy.

    > I kto tu się zachowuje jak ten kanapowiec? Pokażesz mi, gdzie mam
    > pretensje
    > do prawa, czy nadal będziesz dziamał?

    Współczuję. Masz kiepską pamięc, słaby wzrok i nawet uszczypliwości ci nie
    wychodzą.
    Kto miał pretensję do straży miejskiej, policji i polityków? Ja?

    > Mam ochotę.

    Proszę - nie! Wszyscy się przecież tak dobrze bawią...

    Les P

  • 166. Data: 2005-06-22 12:03:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A czy ja, przepraszam bardzo, coś takiego mówiłem, że są mordercami, czy
    > od
    > początku piszę właśnie o nieodpowiednich osobach?

    no wiec powiedz wkoncu jakim cudem patrzac na czlowieka poznajesz go na tyle
    by stwoerdzic ze nie jest odpowiednia osoba
    (zgodnie z tym co pisales-dresiarzem),

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 167. Data: 2005-06-22 12:10:48
    Temat: Re: Co z groźnymi psami?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dobrze się czujesz?
    > Posłuchaj, trudniejsze zdania będę powtarzał. Trudniejsze zdania będę
    > powtarzał. Nie podchodziła, mijali się na ulicy. Nie podchodziła, mijali
    > się
    > na ulicy.

    a matka nie mogla na druga strone ja wrzac (nie drogi , a siebie, tj zlapac
    druga reka)

    P.

  • 168. Data: 2005-06-22 12:14:55
    Od: "Les P" <l...@n...pl>

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał w wiadomości

    > To które psy powinny istnieć a które nie?
    > Bo skoro Twój 'idiota' nie ma prawa posiadać broni (która powinno nosić
    > się
    > w kaburze, nie przeładowaną/ - czyli wynika z Twojego powyższego że psy
    > które powinny chodzić w kagańcu - nie maja prawa .... istnieć!!!.
    >
    > Hehehe - znowu pewnie źle złożyłaś zdanie albo piszesz dla Yntelygentnych
    > inaczej ;)

    Perełka logYicznego wnioskowania koledze spłynęła na klawiaturę:-)
    Więc ja się jednak z dumą zaliczam do tych inteligentnych inaczej, bo
    uważam, że większość społeczeństwa czułaby się bezpieczniej, gdyby obywatele
    nie posiadali prawa do noszenia broni, za to psy po lesie czy polu mogły
    pobiegać chwilę (w towarzystwie opiekuna) bez kagańców.

    Les P

  • 169. Data: 2005-06-22 12:17:47
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d9bk2i$opk$1@inews.gazeta.pl...

    > no wiec powiedz wkoncu jakim cudem patrzac na czlowieka poznajesz go na
    tyle
    > by stwoerdzic ze nie jest odpowiednia osoba
    > (zgodnie z tym co pisales-dresiarzem),

    Np. jak jedzie w lesie samochodem a obok biegnie (weekend, ludzie chodzą z
    psami i jeżdżą na rowerach) amstaff, bez kagańca. Podaj mi chociaż jeden
    argument za tym, że to może być odpowiedzialny człowiek. Tylko pamiętaj -
    "ja znam swojego psa" już został w tym wątku dostatecznie wyśmiany, a jak
    masz wątpliwości, to możesz to wytłumaczyć komu trzeba.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 170. Data: 2005-06-22 12:18:23
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 22 cze o godzinie 14:10, na pl.soc.prawo, Przemek R... napisał(a):

    > a matka nie mogla na druga strone ja wrzac (nie drogi , a siebie, tj zlapac
    > druga reka)

    A czy matka nie mogłaby ZEJŚĆ z dzieckiem z chodnika po którym będzie się
    poruszał pijany kierowca samochodem?

    Mniemam że zrozumiałeś aluzje? :D

    --
    Herbi