  • 141. Data: 2005-06-22 09:55:11
    Temat: Re: Co z groźnymi psami?
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Herbi [Wed, 22 Jun 2005 11:49:48 +0200]:

    > Raczej Tobie się to 'wzięło' - proszę bardzo Twój tekst:
    > ""..spotykal psy cywilizowane, a nie zakute w kaganiec""
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Czyli pies w kagańcu jest niecywilizowany a pies bez kagańca
    > jest cywilizowany - przecież to Ty napisałaś.
    > No chyba że *nieprecyzyjnie* złożyłaś zdanie.

    No, moze przesadnie liczylam na inteligencje czytajacych.
    Chodzilo w tym zdaniu oczywiscie o to, ze cywilizowany,
    czyli dobrze wychowany i nauczony pewnych rzeczy, nawet
    bez kaganca i smyczy jest mniej grozny, niz zasmyczony
    i zakagancowany pies, ktorego wlasciciel nie ma bladego
    pojecia o tym, jak nalezy sie psem zajmowac.

    Czy teraz juz wystarczajaco jasno, czy na obrazkach Ci
    to jeszcze przedstawic?

    > Jeżeli tego idiotę - to pół biedy.
    > A jeżeli pogryzie przypadkowego przechodnia?

    To nadal jest to kwestia zabawy idioty psem. I wlasnie
    ta zabawe idioty powinno sie uniemozliwiac, a nie sie
    na kagancach skupiac.
    Pies w kagancu TEZ MOZE BYC NIEBEZPIECZNY.

    > Pies jest jak broń - ma swój instynkt i swoje 'widzimisie'
    > - słusznie ma chadzać w kagańcu i na smyczy.

    W zasadzie czlowiek tez miewa swoje instynkty i widzimisie,
    powinien chodzic w kagancu i na smyczy.

    > Przecież twój rzeczony idiota posiadający broń - chodzi
    > z nią w dłoni czy POWINIEN tą broń mieć w pochwie,
    > zabezpieczoną, nie przeładowaną?

    Moj rzeczony idiota w ogole nie powinien chodzic z bronia.
    Niewazne, zabezpieczona czy nie. Bo jest idiota.

    Kira

  • 142. Data: 2005-06-22 09:56:43
    Temat: Re: Co z groźnymi psami? Przecież wszystkie psy są potencjalnie grożne!
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Les P" <l...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał

    > Nie dość że jesteś lękliwy, to łatwo cię wyprowadzić z równowagi. Zawsze
    tak
    > reagujesz, jak ktoś się z tobą nie zgadza?

    Pewnie nie. Natomiast często tak reaguję, jak ktoś bezczelnie kłamie, byleby
    udowodnić swoją rację.

    > Z tej listy nie wynika, że amstaffy są mordercami, tylko, że mogą być
    grożne
    > w rękach nieodpowiednich osób.

    A czy ja, przepraszam bardzo, coś takiego mówiłem, że są mordercami, czy od
    początku piszę właśnie o nieodpowiednich osobach?

    > Zachowujesz się jak ten twój kanapowy pupilek: zagryźć, nie zagryziesz,
    ale
    > będziesz do końca szczekał i próbował ukąsić:-)))
    > Ja nie mam do nikogo pretensji, a już najmniej do prawa.
    > To ty jesteś ten nieszczęśliwy, pokrzywdzony przez ludzi, zwierzęta i
    prawo.

    I kto tu się zachowuje jak ten kanapowiec? Pokażesz mi, gdzie mam pretensje
    do prawa, czy nadal będziesz dziamał?

    > A jeśli masz dość i chcesz się odp... to po prostu nie odp isuj na moje
    > posty.

    Mam ochotę.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 143. Data: 2005-06-22 09:58:54
    Od: "Les P" <l...@n...pl>

    Użytkownik "flower"
    Les P wrote:

    > Kolejny kwantyfikatorek? _Musiałoby_, gdyby tak było.
    > Nie chodzi o mnie. Jak zadasz pytanie na grupie o dzieciach (soc) jaki lek
    > na chorobę lokomocyjną zastosować, nie dostaniesz porady, tylko wątek na
    > 100
    > postów z kłótnią czy homeopatia jest taka owaka, itp.

    Poradziłbym ci, abyś po taką poradę udał się do lekarza rodzinnego a nie na
    grupę dyskusyjną, ale powiesz znowu, że się czepiam:-)

    Les P

    kwantyfikator, kopytko - trudne słowa:-)

  • 144. Data: 2005-06-22 10:00:04
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: flower [Wed, 22 Jun 2005 10:06:03 +0200]:

    > A to ja ustanowiłem jakąś listę groźnych ras, czy mądrzejsi?

    Flower, ta liste nie wiem kto ustalal, ale zapewniam Cie, ze
    nie zadni madrzejsi. Z prostego powodu: wiekszosc _rasowych_
    psow jest zadbanych i trafia od swiadomych cech danej rasy
    wlascicieli do ludzi, o ktorych ci wlasciciele wiedza, ze
    nie spapraja psa i beda wiedzieli jak go wychowac.

    Faktyczne zagrozenie stanowia natomiast _kundle_ podobne do
    ktorejs z potencjalnie groznych ras. Kundlami nikt sie nie
    przejmuje szczegolnie bo i po co? Bierze sie jednego, jak
    z nim cos nie tak to sie wywali i drugiego -- przeciez to
    juz nie kosztuje ilestam set zl w porywach do paru tys.

    Ale kundli ustawa nie obejmuje, bo nie sa zadna rasa.

    Kira

  • 145. Data: 2005-06-22 10:01:37
    Od: "Les P" <l...@n...pl>

    Użytkownik "Piotr Wojcicki"

    > Tak pisze powaznie, ze jesli ktos idzie z psem, to nie nalezy pozwalac
    > dziecku podchodzic do psa.
    > Tak samo nalezy zabraniac glaskania bezpanskow psow i kotow.

    I oczywiście - wiewiórek:-)

    Les P

  • 146. Data: 2005-06-22 10:03:35
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > Użytkownik "flower" napisał

    NIGDY
    nie

    > A może chociaż czytać emotikony potrafisz?

    Potrafię też dostrzec obracanie głupoty w żart.
    Hie hie... :-)))

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 147. Data: 2005-06-22 10:04:39
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: flower [Wed, 22 Jun 2005 11:40:09 +0200]:

    > Od genetyki też.

    W jakiejs czesci zawsze. Natomiast ktos, kto jest swiadom
    charakteru danej rasy, bedzie tez wiedzial jak sie z nia
    obchodzic zeby nie wyszedl popaprany, atakujacy wszystko
    co sie rusza zwierz.

    > Akurat jamniki często gryzą. To nie kanapowiec, tylko
    > pies mysliwski.

    Tego, a to nie Ty tu pisales o zapasionych jamniczkach
    starych babc, ktore podobno mialy byc nieagresywne? ;)

    Kira

  • 148. Data: 2005-06-22 10:05:37
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: flower [Wed, 22 Jun 2005 11:50:24 +0200]:

    > No i spotkałaś się ze zrozumieniem na tej grupie :-)

    A tak, o ile pamietam dowiedzialam sie, ze skoro wsiadam
    po piwie na rower, to za jakis czas bede zupelnie narabana
    jezdzic 100 po centrum miasta ;)

    Kira

  • 149. Data: 2005-06-22 10:06:14
    Od: "Les P" <l...@n...pl>

    Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Piotr Wojcicki" <pwl@NO_SPAM.4me.pl> napisał w wiadomości

    > Masz urojenia? Sami wymyśliście sobie że moja córka podeszła pogłaskać
    > psa,
    > zwrazam tylko uwagę. A teraz to komentujecie.

    No przestań. Jak zaczniesz zwracać tylko uwagę, to nie będzie rozmowy:-)))

    Les P

  • 150. Data: 2005-06-22 10:08:53
    Od: "Les P" <l...@n...pl>

    Użytkownik "flower"

    > Dobrze się czujesz?
    > Posłuchaj, trudniejsze zdania będę powtarzał. Trudniejsze zdania będę
    > powtarzał. Nie podchodziła, mijali się na ulicy. Nie podchodziła, mijali
    > się
    > na ulicy.

    Przestańcie mu dokuczać! Człowiek się zaczął już zacinać...

    Les P