    From: "flower" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co z groźnymi psami? Przecież wszystkie psy są potencjalnie grożne!
    Date: Wed, 22 Jun 2005 11:56:43 +0200
    <d98uam$453$1@nemesis.news.tpi.pl> <d98vv9$gbl$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d990ff$jmd$1@nemesis.news.tpi.pl> <d9934g$9ge$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d994dp$ivq$1@nemesis.news.tpi.pl> <d9979l$dho$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d998gp$ooa$1@nemesis.news.tpi.pl> <d99ah9$kte$1@inews.gazeta.pl>
    <d99m9q$jqa$1@inews.gazeta.pl> <d99p79$rb8$4@inews.gazeta.pl>
    <d99vtj$3ga$1@nemesis.news.tpi.pl> <d9b3ac$jis$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d9b5rp$78b$1@nemesis.news.tpi.pl> <d9b6bb$aii$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d9bc3d$nrr$1@nemesis.news.tpi.pl>

    Użytkownik "Les P" <l...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:d9bc3d$nrr$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał

    > Nie dość że jesteś lękliwy, to łatwo cię wyprowadzić z równowagi. Zawsze
    tak
    > reagujesz, jak ktoś się z tobą nie zgadza?

    Pewnie nie. Natomiast często tak reaguję, jak ktoś bezczelnie kłamie, byleby
    udowodnić swoją rację.

    > Z tej listy nie wynika, że amstaffy są mordercami, tylko, że mogą być
    grożne
    > w rękach nieodpowiednich osób.

    A czy ja, przepraszam bardzo, coś takiego mówiłem, że są mordercami, czy od
    początku piszę właśnie o nieodpowiednich osobach?

    > Zachowujesz się jak ten twój kanapowy pupilek: zagryźć, nie zagryziesz,
    ale
    > będziesz do końca szczekał i próbował ukąsić:-)))
    > Ja nie mam do nikogo pretensji, a już najmniej do prawa.
    > To ty jesteś ten nieszczęśliwy, pokrzywdzony przez ludzi, zwierzęta i
    prawo.

    I kto tu się zachowuje jak ten kanapowiec? Pokażesz mi, gdzie mam pretensje
    do prawa, czy nadal będziesz dziamał?

    > A jeśli masz dość i chcesz się odp... to po prostu nie odp isuj na moje
    > posty.

    Mam ochotę.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"