  • 1. Data: 2007-07-11 14:45:43
    Temat: Ubezpieczenie OC dróg
    Od: s...@p...fm

    Witam!

    Wjechałem samochodem w dziurę na ul. Slężnej we Wrocławiu, uszkodziłem
    samochód. Jak moge dochodzić odszkodowania od zarządcy drogi? Czy
    wszystkie drogi muszą być ubezpieczone od odpowiedzialnosci cywilne?
    Dziura nie była w żaden sposób oznakowana, na dowód powiem że w ciągu
    2 godzin w dziure wpadło i zostało uszkodzonych 13 samochdów, po 2
    godzinach w końcu przybyła policja i postanowiła dziurę zabezpieczyc.
    Notabene przybyła także telewizja aby fenomen tej dziury
    udokumentować.
    Policja sporządziła protokół zdarzenia, posiadam zdjęcia dziury, tvp3
    nakręciła samochody po zdarzeniu a także stan drogi. Jest także spora
    liczba świadków(inni poszkodowani). Jakie dokumenty należy przygotować
    do zdik'u? Czy moge zgłosić szkodę bezpośrednio do ubezpieczyciela?
    Gdyż ze zdikiem nie rozmawia się zbyt przyjemnie, telefonicznie
    straszą tylko że nie dostane żadnego odszkodowania tylko stracę czas
    na chodzenie po sądach.

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2007-07-11 15:13:01
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC dróg
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

    Użytkownik <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    z roszczeniem idziesz do wlasciwego zarzadcy drog,
    on bowiem odpowiada za szkody, czyli wlascnie do ZDiK.
    Straszyc moga, masz protokol policji, zdjecia,
    wiec sprawa wygrana.

  • 3. Data: 2007-07-12 20:16:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4694f379$1@news.home.net.pl tomek.
    <t...@p...fm> pisze:

> [...]
    > wszystkie drogi muszą być ubezpieczone od odpowiedzialnosci cywilne?
    > Dziura nie była w żaden sposób oznakowana
    Ale może wcześniej był znak, że nawierzchnia uszkodzona na długości iluś tam
    metrów?
    A jak nie było, to szybciutko postawią i raczej nie udowodnisz, że go
    wcześniej nie było.
    To jest, bracie, Polska.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2007-07-13 10:38:46
    Od: "Robi" <r...@p...onet.pl>

    ogólnie nic gosciowi nie pomogliscie tylko sobie pojdurzyliście tak o
    doopie marynie , a wyrażnie Michał ma problem i to nie wąski

    trzymam kciuki że jednak odszkodowanie dostaniesz

    pzdr.

  • 5. Data: 2007-07-13 16:47:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:46975632$1@news.home.net.pl Robi <r...@p...onet.pl>
    pisze:

    > ogólnie nic gosciowi nie pomogliscie tylko sobie pojdurzyliście tak o
    > doopie marynie , a wyrażnie Michał ma problem i to nie wąski
    > trzymam kciuki że jednak odszkodowanie dostaniesz
    Ogólnie to w temacie guzik wiesz i rozumiesz, a w dodatku nie umiesz nawet
    prawidłowo postować na grupy.
    To żenujące.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2007-07-16 06:24:45
    Od: "Robi" <r...@p...onet.pl>

    >W wiadomości news:46975632$1@news.home.net.pl Robi <r...@p...onet.pl>

    > Ogólnie to w temacie guzik wiesz i rozumiesz, a w dodatku nie umiesz nawet
> [...]

    masz rację 100%