  • 11. Data: 2021-03-05 17:29:25
    Temat: Re: Co się dzieje ostatnio z Fundacją Wolni Obywatele RP?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Astralny Rębajło <a...@g...com> pisze:
> [...]
    271,fundacja-wolni-obywatele-rp-mswia-ultimatum-prot
    est-konstytucja.html

    > Cierpio okrutnie.
    >

    > cyt.
    > Przypomnijmy kulisy manipulacji tego komuszka: 1. Odmawia przyjęcia mandatu
    karnego.
    > 2. Nie wnosi sprzeciwu od wyroku nakazowego. 3. Świadomie nie uiszcza 50 zł
    grzywny.
    > 4. Jako "męczennik" zostaje "wtrącony do więzienia"
    >
    > Załącznik:
    > https://youtu.be/b3OG953j50s

    Jakby miał 2-3 sprawy o mandat na rok to bym ci przyznał 100% racji.
    Wydaje mi się że ma "nieco" więcej. Jak policjant rządowy wymierza
    mandat to nie po to żeby został wyegzekwowany pieniężnie lub odsiadkowo?
    Czy to może do kurwy nędzy czysta szykana wysiłkiem na "odkręcanie"?
    Oglądałeś film Gandhi i ten fragment jak się przyznał do winy i dostał 7
    (?) lat od kolonialnego sędziego lewusa? Ja osobiście zacznę facetowi
    współczuć jak mu rura nie zmięknie przed odsiedzeniem w sumie z pół roku.

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2021-03-06 01:31:58
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-03-05 o 17:05, Astralny Rębajło pisze:

    271,fundacja-wolni-obywatele-rp-mswia-ultimatum-prot
    est-konstytucja.html

    Dziękuję.

    --
    animka