eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Co mogę w takiej sytuacji ?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2002-01-03 12:24:20
    Temat: Co mogę w takiej sytuacji ?
    Od: "W@syl [ Sebek Karczewski ]" <w...@w...pl>

    Sytuacja:
    Kupuję modem Zoltrix. Na opakowaniu (pudełko) oprócz różnych wiadomości
    umieszczone jest hasło "Komercyjne konto e-mail". W środku dodatkowa
    informacja na powyższy temat (możliwość bezpłatnego korzystania z konta
    przez 6 miesięcy). Okazuje się, że nie ma już możliwości założenia takiego
    konta.

    Pytanie: Czy mam prawo oddać towar, skoro jest "wybrakowany" ? Co jeśli
    chciałem kupić wyłącznie ze względu na to konto ;-)

    --
    :: [ Sebastian "W@syl" Karczewski ] ::
    :: [ w...@w...pl * gg: 443264 * era: 606375866 ] ::
    :: [ http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=6129 ] ::



  • 2. Data: 2002-01-03 16:07:41
    Temat: Re: Co mogę w takiej sytuacji ?
    Od: "amlej" <a...@p...onet.pl>


    Użytkownik "W@syl [ Sebek Karczewski ]" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a11j0u$s1m$3@news.tpi.pl...
    > Sytuacja:
    > Kupuję modem Zoltrix. Na opakowaniu (pudełko) oprócz różnych wiadomości
    > umieszczone jest hasło "Komercyjne konto e-mail". W środku dodatkowa
    > informacja na powyższy temat (możliwość bezpłatnego korzystania z konta
    > przez 6 miesięcy). Okazuje się, że nie ma już możliwości założenia takiego
    > konta.
    >
    > Pytanie: Czy mam prawo oddać towar, skoro jest "wybrakowany" ? Co jeśli
    > chciałem kupić wyłącznie ze względu na to konto ;-)
    >
    > --
    > :: [ Sebastian "W@syl" Karczewski ] ::
    > :: [ w...@w...pl * gg: 443264 * era: 606375866 ] ::
    > :: [ http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=6129 ] ::
    >
    >

    Zajrzyj tutaj:

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/


  • 3. Data: 2002-01-03 17:56:20
    Temat: Re: Co mogę w takiej sytuacji ?
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>


    Użytkownik "W@syl [ Sebek Karczewski ]" napisał w wiadomości
    > Sytuacja:
    > Kupuję modem Zoltrix. Na opakowaniu (pudełko) oprócz różnych wiadomości
    > umieszczone jest hasło "Komercyjne konto e-mail". W środku dodatkowa
    > informacja na powyższy temat (możliwość bezpłatnego korzystania z konta
    > przez 6 miesięcy). Okazuje się, że nie ma już możliwości założenia takiego
    > konta.
    >
    > Pytanie: Czy mam prawo oddać towar, skoro jest "wybrakowany" ? Co jeśli
    > chciałem kupić wyłącznie ze względu na to konto ;-)
    >
    > --
    > :: [ Sebastian "W@syl" Karczewski ] ::
    > :: [ w...@w...pl * gg: 443264 * era: 606375866 ] ::
    > :: [ http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=6129 ] ::
    >
    >
    Modem się nie podoba? Zamiast szukać dziury w całym załóż sobie konta na
    www.onet.pl lub www.poczta.onet.pl zamiast kombinować jak utrudnić życie
    sprzedawcy który z tymi kontami ma g.... wspólnego.

    Serwiz



  • 4. Data: 2002-01-04 08:44:09
    Temat: Re: Co mogę w takiej sytuacji ?
    Od: <m...@p...com>

    > Sytuacja:
    > Kupuję modem Zoltrix. Na opakowaniu (pudełko) oprócz różnych wiadomości
    > umieszczone jest hasło "Komercyjne konto e-mail". W środku dodatkowa
    > informacja na powyższy temat (możliwość bezpłatnego korzystania z konta
    > przez 6 miesięcy). Okazuje się, że nie ma już możliwości założenia takiego
    > konta.
    >
    > Pytanie: Czy mam prawo oddać towar, skoro jest "wybrakowany" ? Co jeśli
    > chciałem kupić wyłącznie ze względu na to konto ;-)
    >
    > --
    > :: [ Sebastian "W@syl" Karczewski                             ] ::
    > :: [ w...@w...pl * gg: 443264 * era: 606375866 ] ::
    > :: [ http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=6129       ] ::
    >
    >
    możesz zareklamowac towear na podstawie pzepisów o rękojmi za wady fizyczne
    rzeczy sprzedanej ("rzecz nie ma właściwości, o których istnieniu zapewnił
    kupującego sprzedawca - art 556 par. 1 k.c.),

    Możesz:
    1/ odstąpić od umowy - jednak nie możesz, jeżeli sprzedawca niezzwłocznie ( w
    obrocie konsumenckim - 14 dni od relmacji) wady usunie (w tym wypadki umożliwi
    ci korzystanie z takiego konta) lub wymieni towar na noy niewadliwy,
    2/żądać odbniżeni ceny,
    3/żądać wymiany towaru na nowy niewadliwy


    W razie kłopotów - zwróć się do powaitowego/miejskiego rzecznika konsumentów -
    dziłają przy starostwach/urzedach miejskich miast na prawach powiatu


    pzdr


    marek

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1