  • 1. Data: 2002-01-03 11:54:22
    Temat: windykacja zadluzenia na karcie VISA.
    Od: "joshua" <j...@f...pl>

    witam,
    przez pewien czas bylem bez dochodu z powodu niewyplacania pensji przez
    pracodawce,mialem limit na karcie VISA ktory mialem wykorzystany a w tej
    sytuacji nie moglem go splacac.
    W tej chwili splacam go na biezaco ale windykator w banku powiedzial,ze
    potrzebuje mjego zaswiadczenia o zarobkach bo mi zajmie wynagrodzenie.

    Czy jak splacam kredyt to moze mi bank zajac wynagrodzenie i po co mu moje
    zaswiadczenie o zatrudnieniu?
    pozdrawiam
    Josh

  • 2. Data: 2002-01-04 12:19:57
    Temat: Re: windykacja zadluzenia na karcie VISA.
    Od: <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > potrzebuje mjego zaswiadczenia o zarobkach bo mi zajmie wynagrodzenie.
    >
    > Czy jak splacam kredyt to moze mi bank zajac wynagrodzenie i po co mu moje

    Windykator sam z siebie chyba nie może zając nic z Pani wynagrodzenia. Pytanie
    tulko w jaki sposób musi Pani rozliczać sie z debetu - od razu czy w ratach.
    Jeżeli od razu, to bank może chyba od razu zdjąć wszelkie pieniądze jakie wejdą
    na konto na zadłużenie. Wyjściem jest zmiana zlecenia przekazywania wypłaty na
    konto i pobieranie osobiście lub na inne konto a z bankiem jak najuprzejmiej
    dogadać się o spłacie zadłużenia w kilku ratach lub podjęciu kredytu w w/w
    kwocie ze spłatami na kilka miesięcy. Tylko komornik poprzez sąd może coś sam
    zajmować.