    From: "mleczarz" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ciepła woda - opłaty
    Date: Wed, 29 Jan 2003 09:09:12 +0100

    Witam
    Mieszkam w 4-ro piętrowym bloku na ostatnim piętrze. Ostatnio dostaliśmy
    rachunek do zapłaty za zużycie ciepłej wody, kwota do zapłaty zwiększyła się
    o 250zł. Co zrobić gdy odkręcam czerwony kurek od wody i czekam kilka minut
    aż woda osiągnie temperaturę najniższą jaką można się wykąpać, mam liczniki
    które nie odróżniają wody ciepłej od prawie zimnej. Płacę wg stawki za
    ciepłą a leci zimna, więcej jej muszę zlać niż potrzeba na prysznic!!!
    Zgłosiliśmy w spółdzielni, przyszły Panie z termometrem i okazuje się że
    najwyższa temperatura to 31 stopni. Ta sytuacja trwa już kilka lat, po
    każdej interwencji jest dobrze przez max 2 tygodnie a potem znów ten sam
    problem. Czy mogę prosić o jakąkolwiek poradę w tej sprawie??? Jesteśmy
    5-cio osobową rodzinką i nie stać nas na takie rachunki a myć się trzeba.
    Kiedyś podczas zgłaszania w spółdzielni jakaś mądra Pani powiedziała że aby
    woda leciała gorąca to musi zlecieć ta która się już ostudziła, ale dlaczego
    ja mam za to płacić!!!??? To wszystko, troszkę mnie poniosło....

    Pozdrawiam

    mleczarz
    s...@w...pl