  • 21. Data: 2009-11-13 10:30:48
    Temat: Re: Ciekawe co z tym mo?nazrobi? i co mi grozi ?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 13 Nov 2009 07:51:44 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > Uprawdopodobnić. Nie ma dowodów na miarę absolutu.

    W zasadzie w sprawie karnej nie ma możliwości uznania kogoś winnym
    wyłącznie na podstawie uprawdopodobnienia. Takie rzeczy kwalifikują się
    na uniewinnienie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 22. Data: 2009-11-13 11:13:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > W zasadzie w sprawie karnej nie ma możliwości uznania kogoś winnym
    > wyłącznie na podstawie uprawdopodobnienia. Takie rzeczy kwalifikują się
    > na uniewinnienie.

    Teoretycznie.

  • 23. Data: 2009-11-13 11:26:46
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 13 Nov 2009 12:13:49 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Teoretycznie.

    Praktycznie ;-) Ale że praktyka czasem odbiega, tj. prokurator oskarża
    wyłącznie na podstawie uprawdopodobnienia (nazywając je dowodami
    pośrednimi), a sądy uznają winę -- to inna sprawa.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 24. Data: 2009-11-13 12:08:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Praktycznie ;-) Ale że praktyka czasem odbiega, tj. prokurator oskarża
    > wyłącznie na podstawie uprawdopodobnienia (nazywając je dowodami
    > pośrednimi), a sądy uznają winę -- to inna sprawa.

    Dlatego piszę "teoretycznie"...

  • 25. Data: 2009-11-13 13:40:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-11-13, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > W zasadzie w sprawie karnej nie ma możliwości uznania kogoś winnym
    > wyłącznie na podstawie uprawdopodobnienia. Takie rzeczy kwalifikują się
    > na uniewinnienie.

    Się nie rozumiemy. Co rozumiesz przez "uprawdopodobnienie"?

    --
    Marcin

  • 26. Data: 2009-11-13 14:44:54
    Od: n...@o...pl

    > Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A korzystałeś z tej myjni i na jaką kwotę paliwo było tankowane?
    nie nie korzystałem, kwota na paliwo jak sie dowiedzialem prawie 100 zł.