  • 1. Data: 2009-11-12 19:26:06
    Temat: Przesyłka kurierska uszkodzenie i odszkodowanie ??
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    Witam
    Mam taką sytuacje:
    - Wysłany notebook do .firmy X
    - W magazynie kuriera na skutek pożaru nastepuje zalanie ww. sprzetu
    - Sprzet odebrany :( wystawiona ekspertyza o nieopacalnosci naprawy :(( jest
    to notebook 5 letni, wczesneij sprawny
    - Dostaje do wypisania papiery do uezpieczalni, chca rachunku którego jzu
    nie mam :( kto trzyma 5lat ?
    - Z pkatyki jaka wartsoc zostanie przyjeta do wyplaty odszkodowania ? Wtedy
    sprawnysprzet dzis juz do niczego ?
    - Biorac pod wuage wartosc z allegro :( to max 500 zeta a za to nie kupie
    nowego notebooka :(

    Jak to rozegrać ?

    pozdr
    Krzysztof Bajorek

  • 2. Data: 2009-11-12 19:44:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Krzysztof Bajorek <news:hdho4k$2do$1@nemesis.news.neostrada.pl> napisał:
> [...]
    > Wtedy sprawnysprzet dzis juz do niczego ?
    > - Biorac pod wuage wartosc z allegro :( to max 500 zeta a za to nie

    No ale jak rozumiem nie utraciłeś również nowego.

    > Jak to rozegrać ?

    Przede wszystkim do wartości notebooka z ALLEGRO doliczyć ubezpeiczycielowi
    konieczność odtworzenia danych i zainstalowania oprogramowania. Z tym, ze
    na pewno nei uda się tą metodą uzyskać równowartości nowego urządzenia.

  • 3. Data: 2009-11-12 19:58:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof Bajorek wrote:
    > - Biorac pod wuage wartosc z allegro :( to max 500 zeta a za to nie kupie
    > nowego notebooka :(

    chciałbyś za starego kupić nowego? Odszkodowanie to nie św. Mikołaj.
    Nowego nie, ale starego 5-letniego pewnie kupisz.

  • 4. Data: 2009-11-13 06:43:38
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    Witam
    dzieki za rady, :( niestety też doszedłem to identycznych wniosków.
    Czas pokaże jak sie uda to załatwić z ubezpieczycielem

    pozdr
    Krzysztof Bajorek