  • 21. Data: 2012-04-27 19:34:47
    Temat: Re: [CRP] Równouprawnienie kierowcy cywilnego a kierowcy mundurowego
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 27 Apr 2012 15:55:36 +0200, Marek P. wrote:

    > Od 81/82-go w Polsce nie było działań wojennych.

    Mowa była o wysyłaniu żołnierzy w strefę działań wojennych, a nie że strefa
    działań wojennych przychodzi do żołnierza.

  • 22. Data: 2012-04-27 20:27:23
    Od: grzech <g...@g...pl>

    > Użytkownik "grzech"

    > Wnioskuję, że raczej w woju nie byłeś :)

    Bylem, byłem. Kierowcom nie zazdrościłem. (No chyba, ze kierowcy
    sanitarki lub dowódcy jednostki.)

  • 23. Data: 2012-04-27 20:29:55
    Od: grzech <g...@g...pl>

    > Weź idź się przespacerować, łyknąć powietrza, a nie pisz takich głupot,
    > bo łupież się na łbie robi
    > Jacek

    Łupież to jak widać na mózg ci się przerzucił. Jak nie masz gnojku nic
    sensownego do powiedzenia to się nie odzywaj.

  • 24. Data: 2012-04-27 21:06:22
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    eta.pl
    *Czeslawek* napisał(-a):

    > Co równoprawnym traktowaniem wszystkich obywateli przez prawo?

    Teraz należy się spodziewać, że mundurowi zażądają żeby ich też
    obowiązywał kodeks pracy, a nie pragmatyka dowolnie wybranej grupy
    mundurowej. I w dupie trepy będą mieli, że z nieba lecą bomby jak im
    minął czterdziestogodzinny tydzień pracy :) I będą mieli rację. Jak
    urawniłowka, to urawniłowka.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 25. Data: 2012-04-27 21:39:05
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-04-27 20:29, grzech pisze:

    > Łupież to jak widać na mózg ci się przerzucił. Jak nie masz gnojku nic
    > sensownego do powiedzenia to się nie odzywaj.
    Napisz przynajmniej jakiego stopnia się dosłużyłeś i jaka to formacja
    (mam nadzieję, że ZOMO).
    Jacek

  • 26. Data: 2012-04-27 21:52:48
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-04-27 21:06, Big Jack pisze:
> [...]
    > mundurowej. I w dupie trepy będą mieli, że z nieba lecą bomby jak im
    > minął czterdziestogodzinny tydzień pracy :) I będą mieli rację. Jak

    To ty poczytaj prawo pracy. Dowiesz się co może zrobić pracodawca z
    pracownikiem "jak na firmę z nieba bomby lecą", gdy minie
    czterdziestogodzinny tydzień pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 27. Data: 2012-04-27 21:59:04
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 27.04.2012 21:52, Czeslawek pisze:
    eta.pl

    > To ty poczytaj prawo pracy. Dowiesz się co może zrobić pracodawca z
    > pracownikiem "jak na firmę z nieba bomby lecą", gdy minie
    > czterdziestogodzinny tydzień pracy.

    Pracodawca jednak nie może z wyjątków zrobić reguły.

    A u żołnierzy, bomby z nieba lecące są regułą.

    p. m.

  • 28. Data: 2012-04-27 22:03:39
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-04-27 15:44, grzech pisze:
    > Taki kierowca czołgu oprócz tego, że
    > jest kierowcą, to jest też żołnierzem. Kierowca radiowozu oprócz tego,
    > że jest kierowcą jest też policjantem. Czyli reasumując kierowcy
    > mundurowi pracują tak jakby na dwóch etatach a traktowani są jakby
    > pracowali na jednym. Gdzie tu sprawiedliwość.

    Kierowca w ochronie jest też konwojentem.
    Kurier jest też dostarczycielem.
    Kierowca autobusu - sprzedawcą biletów.
    A wielu z nich w dodatku to jednoosobowe firmy, więc są też swoimi
    księgowymi i kadrowymi (czy żołnierz wie jak rozliczyć ZUS, czy VAT??)
    Nie mówię już o tych wszystkich, których głównym zawodem jest coś
    innego, niż powożenie, a muszą posługiwać się samochodem - dostawcy,
    serwisanci, obsługa klienta, sprzedaż, hydraulicy, stolarze, drogowcy,
    budowlańcy, inspektorzy i zyliard innych zawodów. I ja. Wiele, wiele
    osób zawodowo wykorzystujących samochód nie są stricte kierowcami. Całe
    szczęście - nie są też żołnierzami.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 29. Data: 2012-04-27 22:10:45
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Czeslawek* napisał(-a):

    > To ty poczytaj prawo pracy. Dowiesz się co może zrobić pracodawca z
    > pracownikiem "jak na firmę z nieba bomby lecą", gdy minie
    > czterdziestogodzinny tydzień pracy.

    Mówiąc krótko, bo w merytoryczną dyskusję nie ma z kim wchodzić:
    bredzisz
    BTW, wbrew obiegowej opinii, żołądków wszyscy też nie mamy jednakowych.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 30. Data: 2012-04-27 22:33:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    grzech napisał(a) :

> [...]
    > mundurowi pracują tak jakby na dwóch etatach a traktowani są jakby
    > pracowali na jednym. Gdzie tu sprawiedliwość.

    Już nie licząc tego, że to nie etat a służba. Każą przyjść do pracy
    w niedzielę, przychodzisz. Każą robić 12h, robisz. Nadgodziny? Żart
    chyba. Nie ma czegoś takiego na służbie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]