  • 11. Data: 2012-04-27 14:20:34
    Temat: Re: [CRP] Równouprawnienie kierowcy cywilnego a kierowcy mundurowego
    Od: "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl>

    > A jedź sobie i do Korei Północnej.

    Albo do Chin Ludowych.

  • 12. Data: 2012-04-27 15:42:41
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 27 Apr 2012 13:43:48 +0200, Andrzej Lawa wrote:

    > 1. Trzeba było iść w kamasze.
    > 2. Czy cywilny kierowca może nagle zostać rozkazem wysłany w strefę
    > działań wojennych? Nie? Skandal!

    Eee... wojskowy też nie.

    Nawet jakieś pretensje były że żołnierzy którzy odmówili wyjazdu do Iraku
    czy Afganistanu się pomija przy awansach (swoją drogą powinien być kop w
    d... z utratą wszystkich przywilejów, a nie "pominięcie przy awansie").

  • 13. Data: 2012-04-27 15:44:16
    Od: grzech <g...@g...pl>

> [...]
    > roku życia.
    >
    > Co równoprawnym traktowaniem wszystkich obywateli przez prawo?

    No właśnie nie ma równouprawnienia. Taki kierowca czołgu oprócz tego, że
    jest kierowcą, to jest też żołnierzem. Kierowca radiowozu oprócz tego,
    że jest kierowcą jest też policjantem. Czyli reasumując kierowcy
    mundurowi pracują tak jakby na dwóch etatach a traktowani są jakby
    pracowali na jednym. Gdzie tu sprawiedliwość.

  • 14. Data: 2012-04-27 15:46:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.04.2012 13:51, Czeslawek pisze:

    > Wiem, źle zrobiłem że nie poszedłem w kamasze.

    Hehehe.

    > Cywilny kierowca jest codziennie w strefie działań drogowych. Policz ilu
    > mundurowych kierowców zginęło w strefie działań wojennych a ilu
    > cywilnych w strefie działań drogowych.

    Procentowo? Cywilów - tyle co nic.

    > Jakie są szanse na wysłanie kierowcy mundurowego w strefę działań
    > wojennych i ile on tam będzie przebywał?

    Nieistotne.

    Mundurowym "płaci" się różnymi "bonusami" (np. wcześniejsza emerytura) z
    uwagi na szczególny charakter ich służby.

    Mogłeś iść w mundurówkę - to był twój wybór.

  • 15. Data: 2012-04-27 15:55:36
    Od: "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl>

    > Eee... wojskowy też nie.

    Od 81/82-go w Polsce nie było działań wojennych.

  • 16. Data: 2012-04-27 15:56:42
    Od: "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl>

> [...]
    > jest kierowcą jest też policjantem. Czyli reasumując kierowcy mundurowi
    > pracują tak jakby na dwóch etatach a traktowani są jakby pracowali na

    Właśnie. W czołgu nie ma też kilimy :)

  • 17. Data: 2012-04-27 16:08:28
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Marek P."

    > Od 81/82-go w Polsce nie było działań wojennych.

    U mnie co sobotę, napierdalają się dwie armie pod dyską i co środę dwie
    armie obok stadionu

  • 18. Data: 2012-04-27 16:10:30
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "grzech"

    > No właśnie nie ma równouprawnienia. Taki kierowca czołgu oprócz tego,
    > że jest kierowcą, to jest też żołnierzem.

    Wnioskuję, że raczej w woju nie byłeś :)

  • 19. Data: 2012-04-27 16:33:37
    Od: "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl>

    > U mnie co sobotę, napierdalają się dwie armie pod dyską i co środę dwie
    > armie obok stadionu

    Ale oni zaciągają się na ochotnika.

  • 20. Data: 2012-04-27 19:19:58
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-04-27 15:44, grzech pisze:

> [...]
    > mundurowi pracują tak jakby na dwóch etatach a traktowani są jakby
    > pracowali na jednym. Gdzie tu sprawiedliwość.
    W życiu takich bredni nie czytałem.
    Kierowca-kurier jest też magazynierem materialnie odpowiedzialnym za
    towar, kierowca gimbusa jest też opiekunem i odpowiada za dzieci.
    Weź idź się przespacerować, łyknąć powietrza, a nie pisz takich głupot,
    bo łupież się na łbie robi
    Jacek