  • 11. Data: 2005-02-16 15:24:14
    Temat: Re: C.d. sprawa o zaprzeczenie ojcostwa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bo wrote:

    > Art. 69. § 1. Matka może wytoczyć powództwo o zaprzeczenie ojcostwa swego
    > męża w ciągu sześciu miesięcy od urodzenia dziecka.

    Nie jest powiedziane, że chodzi o _męża_.

  • 12. Data: 2005-02-17 12:15:27
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Nick(i) wrote:

    > a ja mysle ze czlowiek potrzebowal konkretnej odpowiedzi na swoje
    > konkretne pytanie ale co sie coraz czesciej zdarza dostal rozne informacje
    > powiazane ze sprawa tylko nie to na czym mu zalezalo....
    >
    > o tempore o mores!

    Wielu otrzymalo konkretna informacje i wdepnello w .....

    Bo w sprawachprawnych rzdko kto unie dobrze sformuowac pytanie.
    najczesciej gdyby unial je sformuowac, nie musalby pytac.

    Podsumowujac..

    Moze pani sobie komentowac,
    nawet moze pani sie zapierac ze nie namieszala piszac
    MAMY Z KOLEZANKA PROBLEM, ...WLASCICIEL ZAMELDOWAL

    Pani sprawa.

    Moze sobie pani czytac co chce i odpowiadac jak che..

    Tylko z ja tez moge pisac...

    Pozdrowienia

    Boguslaw

  • 13. Data: 2005-02-17 12:16:00
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie jest powiedziane, że chodzi o _męża_.

    Nie jest...

    Boguslaw