  • 1. Data: 2005-02-16 12:45:03
    Temat: Czy szyld firmy musi...
    Od: "Tomek \(NewComer\)" <f...@a...pl>

    Witam

    Mam pytanie

    Czy szyld firmy musi się znajdować na budynku, gdzie prowadzona jest DG, czy
    wystarczy ze znajduje sie na drzwiach wejsciowych do biura?

    Podobno US maja prawo domagac się takich ale ja prowadzac 10 lat DG i
    doswidczajać 10 kontroli nigdy sie z tym nie spotkalem

    Czy jest jakis przepis precyzujacy taki obowiazek

    Pozdrawiam

    Tomek

  • 2. Data: 2005-02-16 12:54:17
    Temat: Re: Czy szyld firmy musi...
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Tomek (NewComer) wrote:

> [...]
    > doswidczajać 10 kontroli nigdy sie z tym nie spotkalem
    >
    > Czy jest jakis przepis precyzujacy taki obowiazek

    Z tego co pamietam JUZ IE..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2005-02-16 13:19:36
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Tomek (NewComer) wrote:

    > Czy jest jakis przepis precyzujacy taki obowiazek

    Przepis został z ustawy usunięty, ale kara za jego niedopełnienie
    pozostała....

  • 4. Data: 2005-02-16 13:28:45
    Od: "angus" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> napisał w wiadomości

    > Przepis został z ustawy usunięty, ale kara za jego niedopełnienie
    > pozostała....

    To możliwe tylko w Polsce :):):)
    Pozdr.

  • 5. Data: 2005-02-16 13:30:50
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    angus wrote:

    > Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> napisał w wiadomości

    > To możliwe tylko w Polsce :):):)
    > Pozdr.

    karta moze i pozostala, ale nia ma kary bez WINY..

    Boguslaw

  • 6. Data: 2005-02-16 15:16:06
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    bo napisał(a):
    > karta moze i pozostala, ale nia ma kary bez WINY..

    a ciąg dalszy tej myśli?

    KG

  • 7. Data: 2005-02-16 16:04:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomek (NewComer) wrote:

    > Czy szyld firmy musi się znajdować na budynku, gdzie prowadzona jest DG, czy
    > wystarczy ze znajduje sie na drzwiach wejsciowych do biura?

    Jednoosobowa DG? To wystarczy wizytówka z imieniem i nazwiskiem na
    drzwiach wejściowych.

    Zresztą zdaje się przepis już nieaktualny, więc nawet to jest zbędne.