  • 1. Data: 2003-09-29 13:47:21
    Temat: C&C
    Od: "SK" <s...@w...pl>

    Witam wszystkich

    Na początku września pojawił się na tej liście wątek naciągaczy z C&C.
    Chciałem zapytać czy ktoś z osób dotkniętych tym naciąganiem spróbował jakoś
    się przeciwstawić i coś osiągnął??

    Pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2003-10-12 14:36:32
    Temat: Re: C&C
    Od: "Harrison Bergeron" <h...@p...avt.pl>

    Użytkownik "SK" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Chciałem zapytać czy kto? z osób dotkniętych tym naci?ganiem spróbował jako?
    > się przeciwstawić i co? osi?gn?ł??

    3-X C&C dostała moje pisemko w tej sprawie.
    Narazie zero reakcji.

    Pozdrawiam
    Harrison Bergeron
    bergeron atpolbox dotcom

  • 3. Data: 2003-10-14 17:17:37
    Od: "Jan" <j...@g...pl>

    Nie pamietam juz kiedy, ale pewnie gdzies na przelomie 2001/2002 dostalem
    takie pisemko. Znakowanie samochodu w 1999. Wkurzylem sie lekko,
    wystosowalem emaila (niestety, po kilku formatowaniach HD sie nie uchowal) i
    otrzymalem poczta pisemko z C&C z przeprosinami.

    Moje argumenty (z pamieci)
    1. Umowa z COID nie z C&C, nie zezwalalem ani COID ani C&C na zmiane
    "operatora" moich danych;
    2. Oplacilem fakt umieszczenia w bazie, nie zamawialem zadnej uslugi C&C

    Widocznie chca troche zarobic na naiwnych ....

    Jan