  • 21. Data: 2011-08-03 08:19:33
    Temat: Re: Była żona zabrała dziecku telefon
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 03-08-2011 09:32, Kamil pisze:
    ?
    > Ale czego oczekiwać od baby....wiesz po co macie (baby) o jeden zwój więcej
    > na mózgu od kury?
    > żebyście nie łaziły po placu i nie srały jak te kury :))))

    Nie wiem czy gratulować Twojej mamusi sukcesu wychowawczego, czy Tobie
    współczuć matki-kurwy.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 22. Data: 2011-08-03 11:28:49
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-08-03 10:19, Maddy pisze:

    > Nie wiem czy gratulować Twojej mamusi sukcesu wychowawczego, czy Tobie
    > współczuć matki-kurwy.

    Czy nie sądzisz Madziu, że bezpodstawne insynuowanie w dyskusji złego
    prowadzenia się czyjejś matki jest jakby-trochę pozamerytoryczne i
    zarazem mało wytworne?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 23. Data: 2011-08-03 12:57:20
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 03-08-2011 13:28, Maruda pisze:

    > Czy nie sądzisz Madziu, że bezpodstawne insynuowanie w dyskusji złego
    > prowadzenia się czyjejś matki jest jakby-trochę pozamerytoryczne i
    > zarazem mało wytworne?

    W stosunku do kogoś kto wielokrotnie powtarzał, że WSZYSTKIE kobiety to
    kurwy, tylko niektóre nie mały okazji się jeszcze skurwić?

    Absolutnie nie. To jego własne sugestie.
    Bo o ile można uznać, że się myli, bo nie zna wszystkich kobiet, to te
    wypowiedzi możemy zawęzić jedynie w kierunku "wszystkie kobiety, które
    znam".

    Wiemy zatem, że jego matka a także obie babcie, siostra, jeżeli ma,
    żona, jeżeli jakaś kobieta była wystarczającą masochistką i córka,
    jeżeli ta masochistka na dodatek pozwoliła mu się zapłodnić i nie miała
    na skrobankę itp itd kobiety w rodzinie i najbliższym otoczeniu są tylko
    ciut mądrzejszymi od kur kurwami i żyją po to, żeby było kogo dupczyć.

    To wszytko jego własne słowa.

    Biedny człowiek. Nie każdy ma to szczęście, żeby urodzić się w normalnym
    środowisku, w nie patologicznej rodzinie. Mieć kochając matkę i ojca,
    którzy traktują się z szacunkiem i każde z nich ma przynajmniej średni
    poziom IQ. Mieć do zaoferownaia kobiecie coś poza pieniędzmi - żeby nie
    ciągnęły się za nim same kurwy.

    Kamil pozwala mi doceniać moją rodzinę i szczęście, jakie mnie spotkało
    w życiu.
    I za to jestem mu wdzięczna.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 24. Data: 2011-08-04 08:22:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maddy napisa?(a):

    [...]

    > To wszytko jego własne słowa.

    Przyjęłaś Jego sposób myślenia i teraz Ty go używasz...

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 25. Data: 2011-08-06 16:40:25
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > jest jeszcze jedna opcja
    > ona po prostu zazdrości

    A kiedy jej pewnie miłe słówka szeptał do uszka. Co to się porobiło...

    --
    Mateusz Bogusz