    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Być może zlikwidują abonament RTV
    Date: Fri, 13 Jul 2007 20:52:17 +0200
    <f6v93g$gfn$1@nemesis.news.tpi.pl> <f6v9u9$o1o$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <f6vagt$669$2@srv.cyf-kr.edu.pl> <f6var9$q9d$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <f6vcmg$4sd$4@news.onet.pl> <f6vo1k$7c6$3@news.onet.pl>
    <X...@1...0.0.1> <f72vrt$4jt$1@news.onet.pl>
    <f730st$rif$1@news.dialog.net.pl> <f74ja2$jej$2@news.onet.pl>
    <f75ra3$rhg$1@news.dialog.net.pl> <f766b9$u61$1@news.onet.pl>
    <f767pa$6l1$1@news.dialog.net.pl> <f76aak$7e8$1@news.onet.pl>
    <f76bm8$9g1$2@news.dialog.net.pl> <f77ji4$tmm$4@news.onet.pl>
    <f78b7j$hvh$1@news.dialog.net.pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 13 lipca 2007 19:01
    (autor Jotte
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f78b7j$hvh$1@news.dialog.net.pl>):

    > Aha.
    > Informacji nie powinno być, rozumiem, rozumiem...

    Ale nie wyłącznie...

    > No to słuchaj BBC. Twierdziłeś, że nie ma nic do słuchania, a tu patrz -
    > radio z misją.

    Słucham....

    > No i już. To jest rynek jak każdy inny. Produkuje się towar, na jaki jest
    > zapotrzebowanie. Jak radio będzie miało za słuchaczy Wraka Tristana i jego
    > 2 kumpli, to nie będzie miało reklamodawców i zdechnie. Proste, powinieneś
    > dać radę zrozumieć..

    Jak cię przerasta zapamiętanie, o czym rozmawiamy, to przeczytaj archiwum.

    > A skąd na to kasa? Bo stacja z tzw. ambitniejszą ofertą (czyt. taką, jaka
    > tobie odpowiada) będzie miała poważne trudności ze zdobyciem funduszy na
    > działalność.

    Nie, widzę że tobie zrozumienie nawet jednego zdania, na jakie odpisujesz,
    sprawia problem. Aż tak się nie nudzę w lesie, żeby dalej kopać się z
    koniem.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/