  • 141. Data: 2013-10-16 08:12:44
    Temat: Re: Brat wyłudził (?) milion, da się coś zrobić?
    Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-14 13:33, Liwiusz pisze:

    > "Nieujawnione" oznacza "niewiadomo skąd". Tutaj wiadomo - od siostry.

    Ujawnienie polega na złożeniu US stosownej deklaracji. Nawet jeśli kwota
    podatku do zapłaty wynosi 0.

    Pozdrawiam,
    MAG

  • 142. Data: 2013-10-16 08:30:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.10.2013 07:31, Basia F pisze:

    > Przepraszam bardzo ale zeznawałam w sądzie Jako świadek i najpierw
    > było pouczenie a później jedna ze stron zażyczyła sobie żebym jednak
    > złożyła przysięgę i było prawie jak w filmach.

    Ale to ma znaczenie wyłącznie psychologiczne.

    PS: zawijaj wiersze.

  • 143. Data: 2013-10-16 08:32:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.10.2013 00:37, Budzik pisze:

    > Ale co do której częsci? Pozyjemy czy zobaczymy? ;-)

    Co do tego, że niby kogoś pobiłem i że zostałem skazany na odsiadkę.

    Warunki: jeśli ten syna szakala i hieny p47 znajdzie dowód - możesz mi
    napluć w gębę, ale jeśli nie znajdzie i będzie nadal kręcił - jak tylko
    uzyskam jego adres z prokuratury pójdziesz komisyjnie jemu napluć w gębę.

    Zgoda? ;->

  • 144. Data: 2013-10-16 08:41:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-16 08:12, MAG pisze:

    > Ujawnienie polega na złożeniu US stosownej deklaracji.

    Nie.

    --
    Liwiusz

  • 145. Data: 2013-10-16 08:48:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.10.2013 04:46, p47 pisze:

    > Jeśli chodzi o artykuły w prasie "papierowerj" to wersja Ławy, którą on
    > w celu zrobienia szumu zgłosił do GW ukazała się tutaj:
    > http://www.archiwum.wyborcza.pl/Archiwum/1,0,4949366
    ,20071004WA-DLO,Tajne_centrum_Janki,.html

    > Jesli nie chcesz wydawac pieniędzy na jej przeczytanie (nie warto...),
    > to treść tego artykułu powtórzona jest np. tutaj:
    > http://wikimapia.org/759091/pl/CH-Janki

    Mhm. Pomijając nawet dość wątpliwe źródło (kto to jest ten "vangelis"??)
    - gdzie tam jest coś o pobiciu kogoś przeze mnie lub o mojej rzekomej
    odsiadce?

    p47 jak zwykle stosuje swoje ukochane, ubeckie metody. Biedak tylko
    żałuje, że nie może legalnie ludzi torturować.

    [ciach manipulacje]

    Drogi anonimie bez krzyny honoru! Widzę, że powolutku zaczynasz się
    delikatnie wycofywać z niektórych swoich pomówień - czyżbyś dostał już
    wezwanie na przesłuchanie?

    Ale jest już za późno - masz przesrane i jedyne co cię uratuje to wyjazd
    daaaaaaaaaaleko za granicę, gdzie polska jurysdykcja nie sięga.

  • 146. Data: 2013-10-16 10:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jesli nie chcesz wydawac pieniędzy na jej przeczytanie (nie warto...),
    > to treść tego artykułu powtórzona jest np. tutaj:
    > http://wikimapia.org/759091/pl/CH-Janki

    Komentarze? Hmmm... pisząc o prasie nie sądziłem ze piszesz o komentarzach
    do artykułu...

    Ale tak czy siak w tym fragmencie jest tylko o wytoczeniu sprawy
    ochoroniarzom, a nie AL...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 147. Data: 2013-10-16 10:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

> [...]
    > napluć w gębę, ale jeśli nie znajdzie i będzie nadal kręcił - jak tylko
    > uzyskam jego adres z prokuratury pójdziesz komisyjnie jemu napluć w gębę.

    Oj Andrzeju, wydawało mi sie, ze Ty juz dobrze wiesz, ze ja sie takimi
    podwórkowymi zachowaniami nie zajmuję.

    Ale fajnie wiedziec, kto plecie bzdury.

    A tak w ogole była taka sytuacja z ochroniarzami, gdzie cie troche
    poturbowali?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 148. Data: 2013-10-16 10:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czyżbys był pierwszą osobą, która traktuje te brednie Ławy powaznie?!
    > ;-)

    Twoje też traktowalem powaznie, dopóki z czekoladowym orłem nie
    wyskoczyłeś.

    > A Google mają iść na bezrobocie?

    Hmmm, czyli nie masz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 149. Data: 2013-10-16 10:18:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.10.2013 10:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Twoje też traktowalem powaznie, dopóki z czekoladowym orłem nie
    > wyskoczyłeś.

    Nie znam historii... Przytoczysz?

  • 150. Data: 2013-10-16 10:21:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Oj Andrzeju, wydawało mi sie, ze Ty juz dobrze wiesz, ze ja sie takimi

    Oj, mordki nie widziałeś?

    Ale "komitet zniczowy" (jak dla niesławnego Zaćka) można by zrobić...

    > Ale fajnie wiedziec, kto plecie bzdury.
    >
    > A tak w ogole była taka sytuacja z ochroniarzami, gdzie cie troche
    > poturbowali?

    Była, była. "Miałem czelność" zrobić zdjęcie burzy nad łukowym wejściem
    w Jankach. Skurwysyn w obstawie 3 asystentów zaczął mi wyrywać aparat i
    się zrobiło trochę gorąco.

    p47 stosuje metodę "samochody rozdają na Placu Czerwonym" (kojarzysz?)