  • 101. Data: 2013-09-13 12:00:12
    Temat: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-13, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

    > Nie tylko w tym samym WK.

    No to nie badz tak tajemniczy i napisz w jakim jeszcze przypadku. Ostatni
    raz cokolwiek przerejstrowywalem 2 albo 3 lata temu i wtedy tablic nie mozna
    bylo zachowac.

    > Chcesz przywrócenia takiego obowiązku wszystkim?

    Nie. Zlikwidowania go w ogole, przynajmniej w postaci tablic.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 102. Data: 2013-09-13 12:44:36
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 13.09.2013 11:09, Artur Maśląg pisze:
    > (...)
    > Google pamięta Twoje opowieści, ja też :)

    Ale ja nie. I nie mam bladego pojęcia o czym łaskawie raczysz bredzić.

    > Nie wiem czy sensowny, ale jest regionalizacja (nie tylko w Polsce).
    > Kupiłem działkę, okazało się później, że region energetyczny to Łódź,
    > a nie Warszawa i wszystko w tej materii muszę załatwiać w drugim
    > kierunku i dokładać sporo drogi. Trudno. Widzisz gdzieś sensowny powód,
    > czemu mam to robić?

    Nie wiem. Nie znam mechanizmów działania energetyki. Ale podejrzewam, że
    nie ma sensownego powodu.

    > Sprzedaj mi ten NIP, daj.

    O czym ty bredzisz? Numer jest przypisany do mnie. I tak samo powinno
    być z samochodem. A nie cudować z przypisaniem numeru do
    samochodu-w-powiecie.

    > Dostaniesz nowy jak mi sprzedasz?

    No nie, i tak samo powinno być z autem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 103. Data: 2013-09-13 12:50:08
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-09-13 12:00, AZ pisze:

    > No to nie badz tak tajemniczy i napisz w jakim jeszcze przypadku. Ostatni
    > raz cokolwiek przerejstrowywalem 2 albo 3 lata temu i wtedy tablic nie mozna
    > bylo zachowac.

    Zmiana tablic jest uwarunkowana "zmianą właściwości organu
    rejestrującego pojazd". Organem jest powiat, a nie WK.
    W przypadku np. W-wy tablice pozostają te same, tak długo jak
    pojazd jest rejestrowany na terenie miasta, w WK tutaj trochę
    jest.

    > Nie. Zlikwidowania go w ogole, przynajmniej w postaci tablic.

    Jeżeli chodzi o tablice to nie mam nic przeciwko. Zresztą parę
    rzeczy bym jeszcze zmienił, ale to inna kwestia.

  • 104. Data: 2013-09-13 13:01:58
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    > Ale ja nie. I nie mam bladego pojęcia o czym łaskawie raczysz bredzić.

    Jeżeli masz na myśli bredzenie, to google jest cierpliwe, a Ty cierpisz
    na amnezję :)

    > Nie wiem. Nie znam mechanizmów działania energetyki. Ale podejrzewam, że
    > nie ma sensownego powodu.

    A to jak zwykle :>

    > O czym ty bredzisz?

    To nie moja domena :) Analogia z NIP-em jest zwyczajnie nietrafiona
    i tyle. Masz jeszcze PESEL i Ciebie nie da się sprzedać :>

  • 105. Data: 2013-09-13 13:13:08
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 13.09.2013 13:01, Artur Maśląg pisze:
    > Jeżeli masz na myśli bredzenie, to google jest cierpliwe, a Ty cierpisz
    > na amnezję :)

    Misiaczku, ale naprawdę nie wiem, która z moich miliona wypowiedzi
    dokonanych w Internecie od 1996 roku pobudziła twoje chore synapsy
    nerwowe do wniosków, że ja nie muszę zmieniać tablic. I nie, nie mam
    zamiaru teraz googlać wszystkich swoich miliona wypowiedzi od 1996 roku.
    Albo podkręć jasność swojej wypowiedzi, albo spadaj na /dev/null.

    > To nie moja domena :) Analogia z NIP-em jest zwyczajnie nietrafiona
    > i tyle.

    jest bardzo trafiona. Numer jest stały i niezmienny, niezależnie od
    zmian moich danych osobowych. I tak samo numer rejestracyjny pojazdu
    powinien być stały i niezmienny, niezależnie od zmiany danych
    ,,osobowych'' tego pojazdu. I tak samo jak mój numer służbowy powinien
    być stały i niezmienny, a nie że miałem sobie numer służbowy SGLcośtam,
    a teraz miałbym mieć SZcośtam, choć uprawnienia nie są regionalne.

    > Masz jeszcze PESEL

    Owszem, o nim też pisałem. I też może być niezmienny.

    > i Ciebie nie da się sprzedać :>

    No i co z tego, że się mnie nie da sprzedać. Bez związku z sytuacją. Gdy
    moja żona za mnie wyszła, zmienił się jej adres i nazwisko, a jednak NIP
    został. Gdy samochód zostanie sprzedany, zmieni mu się adres, nazwisko
    właściciela i nadal numer rejestracyjny może zostać. I nie ma sensownego
    powodu aby się on zmieniał.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 106. Data: 2013-09-13 13:14:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    On 2013-09-13, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    > W przypadku np. W-wy tablice pozostają te same, tak długo jak
    > pojazd jest rejestrowany na terenie miasta, w WK tutaj trochę

    A no czyli duzo sie nie pomylilem ale dzieki za doprecyzowanie. Czyli
    raczej w duzej wiekszosci przerejestrowanie wiaze sie z wymiana tablic co
    kosztuje 90 PLN. A no i pozostaje sprawa indywidualnych - jak jest w ich
    przypadku? Bo one maja wyroznik wojewodztwa tylko o ile dobrze kojarze.

    > Jeżeli chodzi o tablice to nie mam nic przeciwko. Zresztą parę
    > rzeczy bym jeszcze zmienił, ale to inna kwestia.

    Ano wlasnie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 107. Data: 2013-09-13 13:38:14
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    > Misiaczku,

    No to na tym zakończę czytanie twoich bredni :>

  • 108. Data: 2013-09-13 13:45:25
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 13.09.2013 13:38, Artur Maśląg pisze:

    > No to na tym zakończę czytanie twoich bredni :>

    Tak myślałem, że pobredziłeś sobie coś, jak to u ciebie w zwyczaju a
    teraz wycofujesz się rakiem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 109. Data: 2013-09-13 14:40:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Przemysław,

    Friday, September 13, 2013, 1:13:08 PM, you wrote:

    [...]

    > Misiaczku, ale naprawdę nie wiem, która z moich miliona wypowiedzi

    Figura retoryczna czy też udało Ci się policzyć? ;)
    Bo ja od czasu przejęcia archiwum DejaNews przez Google już przestałem
    nawet próbować liczyć.

    [...]

    --
    Best regards,