    Date: Fri, 13 Sep 2013 13:13:08 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki
    <522b56e7$0$1227$65785112@news.neostrada.pl> <l0knaj$47i$1@news.mm.pl>
    <522df072$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <l0mfmm$14c$1@node2.news.atman.pl> <l0n2ge$k0e$1@node2.news.atman.pl>
    <l0pe6j$rr8$1@node2.news.atman.pl> <l0pfcl$p89$1@node1.news.atman.pl>
    <l0pke3$2m9$1@node2.news.atman.pl> <l0qnlt$hsa$1@mx1.internetia.pl>
    <l0rria$7gc$1@node2.news.atman.pl> <l0suer$m3h$1@mx1.internetia.pl>
    <5231fc7b$0$1466$65785112@news.neostrada.pl>
    <52320d69$0$1456$65785112@news.neostrada.pl>
    <5232bbe3$0$1463$65785112@news.neostrada.pl>
    <l0ufj7$rtf$1@node1.news.atman.pl>
    <5232c8bd$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    <l0ukpq$tbh$1@node2.news.atman.pl>
    <5232ec94$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <l0urbp$852$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 13.09.2013 13:01, Artur Maśląg pisze:
    > Jeżeli masz na myśli bredzenie, to google jest cierpliwe, a Ty cierpisz
    > na amnezję :)

    Misiaczku, ale naprawdę nie wiem, która z moich miliona wypowiedzi
    dokonanych w Internecie od 1996 roku pobudziła twoje chore synapsy
    nerwowe do wniosków, że ja nie muszę zmieniać tablic. I nie, nie mam
    zamiaru teraz googlać wszystkich swoich miliona wypowiedzi od 1996 roku.
    Albo podkręć jasność swojej wypowiedzi, albo spadaj na /dev/null.

    > To nie moja domena :) Analogia z NIP-em jest zwyczajnie nietrafiona
    > i tyle.

    jest bardzo trafiona. Numer jest stały i niezmienny, niezależnie od
    zmian moich danych osobowych. I tak samo numer rejestracyjny pojazdu
    powinien być stały i niezmienny, niezależnie od zmiany danych
    ,,osobowych'' tego pojazdu. I tak samo jak mój numer służbowy powinien
    być stały i niezmienny, a nie że miałem sobie numer służbowy SGLcośtam,
    a teraz miałbym mieć SZcośtam, choć uprawnienia nie są regionalne.

    > Masz jeszcze PESEL

    Owszem, o nim też pisałem. I też może być niezmienny.

    > i Ciebie nie da się sprzedać :>

    No i co z tego, że się mnie nie da sprzedać. Bez związku z sytuacją. Gdy
    moja żona za mnie wyszła, zmienił się jej adres i nazwisko, a jednak NIP
    został. Gdy samochód zostanie sprzedany, zmieni mu się adres, nazwisko
    właściciela i nadal numer rejestracyjny może zostać. I nie ma sensownego
    powodu aby się on zmieniał.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek