  • 71. Data: 2003-11-19 16:16:05
    Temat: Re: Boso w samochodzie
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Bipo" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bpfsv1$ooo$1@news.onet.pl...

    > odpowiedź1: Tak wolno ponieważ paragraf XX mówi o tym
    > odpowiedz2: Nie nie wolno ponieważ paragraf YY mówi o tym
    > odpowiedz3: Nie jestem pewien ale wydaje mi się że [...]
    > odpowiedz4: Nie ma na to pytanie jednoznacznej odpowiedzi

    Jest też odpowiedź 5: wolno ponieważ żaden artykuł nie mówi że nie wolno.

    Przecież to proste i tylko debil traktowałby temat tego wątku poważnie.

    > Ty w ogóle żadnych informacji nie wnosisz.

    Powtórzę jeszcze raz:z czytaniem masz widocznie problemy.
    A oto dowód:znajdź(jeślipotrafisz) wątki:
    "30 dni interpretacja","Groźby","legitymowanie przez policje" i wiele ,
    wiele innych.

    Na prawie znam się lepiej niż 87% piszących tu grupowiczów.

    >Z tego co zauważyłem składnia
    > zdań jakiej używasz jest raczej prosta

    Tak proste jak w 87% grupowicze czyli odbiorcy moich postów.

    >bełkotliwe i bez sensu

    dla ciebie pewnie tak, przez innych jestem rozumiany. Sądząc z reakcji
    jestem na tej grupie b.poczytnym autorem. Co niektórzy nic innego na tej
    grupie nie robią jak tylko szwendają się za mną i czepiają słówek sami nic
    nie wnosząc.

    Leszek

  • 72. Data: 2003-11-19 19:19:26
    Temat: Re: A czy kobieta może jeździć samochodem topless?
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Mówimy o nagości od pasa w górę :-)

    Mnie tam bez różnicy ;-))

    pdr
    Olo

  • 73. Data: 2003-11-19 19:20:28
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Ona by się tylko ucieszyła, bo lata lecą a tu jeszcze ją ktoś zauważył :-)
    > Co tam parę złotych zapłacić...

    A niech się cieszy - choc tyle by jej zostalo, bo emerytury dluuugo by nie
    widziala na oczy :-)

    pdr
    Olo

  • 74. Data: 2003-11-20 00:05:06
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Andrzej_Kowal" <n...@n...spam.pl> niebacznie popelnil

    > Robisz ze mnie idiotę czy idziesz na skróty?
    Na tak postawione pytanie doprawdy ciężko odpowiedzieć.
    No to jak Twój czytnik podpiął odpowiedź "ani"?
    Pod post "tch" czy gdzies indziej?
    Naprawdę potrzebujesz do tego wrotki?
    Czy Twój MSOE nie potrafi?
    Używasz przecież i Sygnaturkowca wespół z Hamsterem,
    gdzie więc problem?

    --
    pozdro
    poreba - zadziwiony

  • 75. Data: 2003-11-20 07:03:07
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > Na tak postawione pytanie doprawdy ciężko odpowiedzieć.
    > No to jak Twój czytnik podpiął odpowiedź "ani"?
    > Pod post "tch" czy gdzies indziej?

    Pod "tch", ale w nim nie ma cytowanych przez "ania"
    słów i stąd ta moja uwaga.

    Już wiem. Po prostu ona nie potrafi poprawnie
    cytować. Ten post to "składak" z postów Leszka
    i tch, ale znak cytowania jest jeden ">". Przy
    słowach Leszka powinno być ">>", a przy "tch"
    ">" i wszystko byłoby jasne.

    > Naprawdę potrzebujesz do tego wrotki?

    Nie ja, a OE. :)

    > Czy Twój MSOE nie potrafi?

    Widocznie nie potrafi skoro nie robi takiego
    "drzewa" jak robi to np. Dialog.

    > Używasz przecież i Sygnaturkowca wespół z Hamsterem,
    > gdzie więc problem?

    Naprawdę nie wiem co to ma do rzeczy?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    O niektórych mówią, że myślą, a oni się tylko namyślają.

  • 76. Data: 2003-11-20 07:34:22
    Od: "Bipo" <b...@o...pl>

    > Jest też odpowiedź 5: wolno ponieważ żaden artykuł nie mówi że nie
    wolno.
    > Przecież to proste i tylko debil traktowałby temat tego wątku poważnie.

    Oj Leszku Leszku, to był przykład zarówno
    pytania jak i odpowiedzi ze względu że
    piszę pod tym akurat wątkiem i tylko imbecyl
    mógł to odebrać dosłownie.
    Ale niewątpliwie odpowiedz 5 podana przez Ciebie
    jest na temat.

    > Powtórzę jeszcze raz:z czytaniem masz widocznie problemy.
    > A oto dowód:znajdź(jeślipotrafisz) wątki:
    > "30 dni interpretacja","Groźby","legitymowanie przez policje" i wiele ,
    > wiele innych.

    Noo. Tu przyznaje trzymałeś się tematu bez
    bełkotu.

    > Na prawie znam się lepiej niż 87% piszących tu grupowiczów.

    tz. chciałeś powiedzieć że Ci się tak wydaje.
    Zresztą ta wypowiedz jednoznacznie świadczy o Twoim
    poziomie. Wiesz inteligentni ludzie (nie yntelygentni)
    cechują się tym że zdają sobie sprawe z swoich zalet
    i nie mówią o tym tylko dowodzą tego przez
    zachowanie, wypowiedzi, zdolność dyskusji i wymiany poglądów
    nie odrzucają z marszu wielu rzeczy tylko dlatego że w szkole
    nauczyciel powiedział im że to niemożliwe, a ludzie którzy
    podkreślają jak to niby są yntelygentni i muszą w ten sposób
    samych siebie dowartościować, są zazwyczaj ludźmi z poważnymi
    zaburzeniami własnej wartości, którzy czują się nie doceniani.

    > Tak proste jak w 87% grupowicze czyli odbiorcy moich postów.

    Chyba nie zrozumiałeś o co mnie chodziło, ale to
    moja wina ponieważ nie wyraziłem się jasno. Chodzi
    mi szczególnie o używany język, zwroty typu psychol,
    popapraniec, głupek, bardzo często nadużywane przez Ciebie
    zwroty w stylu że komuś przydał by się psychiatra, albo
    że ma kompleksy, albo żeby czytał ze zrozumieniem - wydaje
    Ci się że to zwroty na poziomie świadczące o Twojej inteligencji?

    Często zarzucasz ludziom że nie wiedzą co to jest KF, że
    nie umieją czegoś poszukaći wiele innych banalnych rzeczy
    (to są naprawde na tyle oczywiste rzeczy że z siebie robisz idiotę
    zarzucając to innym. Mam prawo w tym momencie przypuszczać
    że Tobie właśnie te rzeczy sprawiły bardzo dużo problemu na etapie
    nauki i że stąd biorą się Twoje uwagi).

    >Sądząc z reakcji
    > jestem na tej grupie b.poczytnym autorem.

    No myślę że to nie powinno paść z twoich "ust" (palców).

    >Co niektórzy nic innego na tej
    > grupie nie robią jak tylko szwendają się za mną i czepiają słówek sami
    nic
    > nie wnosząc.
    Tego akurat Ty nie powinieneś mówić. ;)))

    Pozdrawiam z grzeczności
    Bipo

    P.S. A skąd wziąłeś te 87%?

  • 77. Data: 2003-11-20 11:49:32
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    za mną i czepiają >słówek sami nic nie wnosząc.

    > Tego akurat Ty nie powinieneś mówić. ;)))

    Dlaczego miałbym ukrywać prawdę??
    Ale kończmy te babskie gadanie. Mielesz językiem jak baba na targu a to
    grupa o prawie.

    EOT (jeśli wiesz co to znaczy)
    Jeśli chcesz się wygadać to zapraszam na priva.Tutaj pewnie nikogo twoja
    pisanina nie bawi.

    Leszek

  • 78. Data: 2003-11-20 12:25:06
    Od: "Bipo" <b...@o...pl>

    > Dlaczego miałbym ukrywać prawdę??

    no własnie (używając Twojego wyszukanego
    języka) "szwendający" w większości postów
    (mowa o Tobie) nie powinien wypowiadać taki słów.

    > Ale kończmy te babskie gadanie. Mielesz językiem jak baba na targu a to
    > grupa o prawie.

    Ciesze się że to wreszcie zauważyłeś że to grupa
    mająca w nazwie prawo ;))

    > EOT

    tu się w zupełności z Tobą zgadzam

    >(jeśli wiesz co to znaczy)

    IMHO ludzie takimi pytaniami dowodzą
    jeszcze bardziej swojego ograniczenia
    robiąc z siebie kompletnego... eee szkoda mówić.

    > Jeśli chcesz się wygadać to zapraszam na priva.

    może innym razem, ;)))) ale dziękuje

    >Tutaj pewnie nikogo twoja
    > pisanina nie bawi.

    Nie miałem tego na celu.

    Pozdrawiam z grzeczności
    Bipo

  • 79. Data: 2003-11-20 14:54:07
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> popełnił 20 lis 2003 na pl.soc.prawo
    utwór news:bphsfs.2vs.1@p.i.k.i:

    > Nie ja, a OE. :)
    */
    > Widocznie nie potrafi skoro nie robi takiego
    > "drzewa" jak robi to np. Dialog.
    */
    Robi, przynajmniej 4.coœtam robił jak używałem.

    > Naprawdę nie wiem co to ma do rzeczy?.
    Hamster potrafi pomóc w przypadku uwalonych References

    */ zmień czytnik ;)
    BTW czy ja czasami nie kaszanię pliterek?

    --
    pozdro
    poreba

  • 80. Data: 2003-11-20 15:09:21
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    > */ zmień czytnik ;)
    > BTW czy ja czasami nie kaszanię pliterek?

    ROTFL Kaszanisz :) Zmień czytnik na niezawodny
    OE. On po zainstalowaniu mu odpowiednich "protez"
    (inne czytniki również ich wymagają) jest najlepszy. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Pół prawdy to całe kłamstwo."