  • 1. Data: 2006-08-01 19:38:26
    Temat: Prywatne prawo...
    Od: "Mirabilis " <m...@g...pl>

    Witam

    Mam prośbe o konsultację... Czy jest rozsadną decyzją rozpoczynać studia
    prawnicze na prywatnej uczelni?

    Chodzi o mojego brata. Z przyczyn losowych nie mogł w tym roku kandydować na
    prawo na państwowej uczelni, a są jeszcze niezakończone rekrutacje na uczelnie
    prywatne. Chłopak jest zdolny i pracowity, więc by się przyłożył do studiowania.

    Tylko czy dyplom prywatnej uczelni ma "wartość"?

    Prosze o opinie i rady

    Pozdrawiam
    Mirabilis

  • 2. Data: 2006-08-01 19:43:27
    Temat: Re: Prywatne prawo...
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Mirabilis * stuknęła w klawisze i oto
    co powstało:

    > Tylko czy dyplom prywatnej uczelni ma "wartość"?

    Myślę, że powinieneś podać nazwę tej uczelni i dopiero wówczas
    pytać o opinię na jej temat.
    IMHO jest już parę prywatnych szkół, które potrafią lepiej
    przygotować do zawodu niźli parę uniwersytetów "z tradycjami".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 3. Data: 2006-08-01 21:00:49
    Od: "Mirabilis " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Olgierd <n...@n...problem> napisał(a):

    > Myślę, że powinieneś podać nazwę tej uczelni i dopiero wówczas
    > pytać o opinię na jej temat.

    Mam na myśli uczelnie typu Lazarski czy Koźmiński.

    Przepraszam że może zadaje pytanie kompletnie "ode sensu" na forum prawniczym
    ale ja jestem z zupełnie innej bajki. Nie wiem jak jest z aplikacjami czy
    pracą dla prawnika po uczelni prywatnej typu Lazarski...

    Stąd proszę o pomoc

    Mirabilis

  • 4. Data: 2006-08-02 15:34:08
    Od: Jurko <n...@o...pl>

> [...]
    > ale ja jestem z zupełnie innej bajki. Nie wiem jak jest z aplikacjami czy
    > pracą dla prawnika po uczelni prywatnej typu Lazarski...

    PO Lazarskim nie mam pojecia. Po Koźmińskim zawsze. Topowa uczelnia w
    rankingach i w biurach pośrednictwa pracy. Dziś, nie wiem jak jutro . Może
    ktoś dojdzie do władzy i inne uczelnie za 5 lat będą miały preferencje.
    Np. moj tatuś jest po uniwersytecie. Marksizmu i Leninizmu :) skierowany
    przez partie ( przymus). Myslisz, ze jego dyplom cos znaczy ?? :)nawet z
    szafy nie wyciuąga aczkolwiek jeśli chodzi o Koźmińskiego to zaprzedałbym
    dusze,że będzie wart swojej ceny i za 20 lat.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-08-03 11:32:38
    Od: zynov <z...@g...pl>

    Jurko napisał(a):
    > jeśli chodzi o
    > Koźmińskiego to zaprzedałbym dusze,że będzie wart swojej ceny i za 20 lat.

    Niektórzy zaprzedawali się za Andersen Consulting...