  • 1. Data: 2004-06-21 12:32:42
    Temat: Biuro Rachunkowe
    Od: Dexter-Labolatory <d...@w...pl>

    Dzien Dobry!

    Chcialbym sie zapytac czy są jakies dokumenty/certyfikaty/zezwolenia lub
    inne zaświadczenia potrzebne aby otworzyc dzialalnosc gospodarczą pod
    tytulem "prowadzenie biura rachunkowego"

    Chodzi o rozliczanie malych i srednich firm (KPiR)

    Moja druga połówka chce rozpocząć powyższą dzialaność

    Skończyła: Studia Wyższe na wydziale Zarządzania Przedsiębiorstwem, tyt.
    mgr zarządzania przedsiębiorstwem,

    I ostatnio skonczyla kurs dla Kandydatów na Głównego Księgowego w
    Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce. (w GDAŃSKu)

    I jeszcze roczny kurs "Studium Finansów i bankowości" ale to ostatnie
    pewnie nie ma znaczenia

    Pracuje jako ksiegowa w firmie ojca od 1996 roku (KPiR)

    Za info z gory dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-21 12:41:09
    Temat: Re: Biuro Rachunkowe
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Dexter-Labolatory napisał:

> [...]
    > inne zaświadczenia potrzebne aby otworzyc dzialalnosc gospodarczą pod
    > tytulem "prowadzenie biura rachunkowego"

    Świadectwo kwalifikacji MF uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg
    rachunkowych.
    Wszystko reguluje rozporządzenie MF w sprawie usługowego prowadzenia
    kiąg rachunkowych. Księgowa powinna to znaleźc bez trudu.

    Może byc też tytuł doradcy podatkowego, biegłego rewidenta, radcy
    prawnego lub adwokata. Ale to chyba w gre nie wchodzi.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl