  • 11. Data: 2008-07-04 22:37:49
    Temat: Re: Biorę kredyt i wyjeżdżam do UK - będą mnie ścigać?
    Od: "Tom" <t...@t...plz>

    "scream" <n...@p...pl> wrote in message
    news:1kvoj4xnbtpuo$.1p75gdrwg3tjm.dlg@40tude.net...

    > Ty tak na poważnie? Co na to Twój lekarz?

    Lekarz, tez wkurwiony kupil dom, samochod i splaca teraz

  • 12. Data: 2008-07-04 22:43:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g4m690$tq2$1@news.onet.pl Tom <t...@t...plz> pisze:

> [...]
    > robisz na nich przez 20 lat i splacasz odsetki a lenie smierdzace siedza
    Facet, kredyt nie jest przymusowy.
    Ten śmieć chce ukraść pieniądze - najpierw wziąć, obiecać, że odda, a potem
    uciec.
    I pyta bydlę, czy da się go dorwać, czy może to zrobić bezkarnie.

    > po prostu odbierasz od nich to co ukradli sami od inncyh, jak Robin Hood
    > i rozdajesz biednym
    O kurdę...
    Co brałeś?

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2008-07-04 23:07:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jp pisze:
    > Zamierzam wziąć kredyt gotówkowy w polskim banku i wyjechać do Wlk.
    > Brytanii z zamiarem niespłacania tego kredytu. Czy mogą mnie tam
    > skutecznie ścigać? W jaki sposób? Jak dowiedzą się o miejscu mojego pobytu?

    W takiej sytuacji będzie to przestępstwo, więc możesz w skrajnym
    przypadku być ścigany listem gończym.

  • 14. Data: 2008-07-04 23:51:13
    Od: "Tom" <t...@t...plz>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message

    > Facet, kredyt nie jest przymusowy.
    > Ten śmieć chce ukraść pieniądze - najpierw wziąć, obiecać, że odda, a
    > potem uciec.
    > I pyta bydlę, czy da się go dorwać, czy może to zrobić bezkarnie.

    No tak, wszystko sie zgadza,

    ale jak ma juz krasc to

    nie lepiej zrobic to po cichu bez zamieszania i grzecznie niz z bronia w
    reku napadac i nie daj boze komus jeszcze krzywde zrobic

  • 15. Data: 2008-07-05 08:18:05
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

> [...]

    > robisz na nich przez 20 lat i splacasz odsetki a lenie smierdzace siedza za

    Pie*... Po pierwsze zakładać konta nie musisz, opłaty to grosze (mogę dać
    te 11zł za komfort wypłaty w dowolnym bankomacie czy płacenie kartą),
    kredyt za mieszkanie spłaciłem w rok - ale wziąłem go bo sam chciałem.
    Kredytów nikt brać nie musi - własne mieszkanie i samochód obowiązkowe
    nie są - przez wiele lat jeździłem autobusami, pkp i taksówkami wydając
    dużo mniej niż teraz na utrzymanie samochodu - kupiłem dla wygody.

    A że są lenie - może i są - każdemu wolno być leniem.

    Zresztą proszę bardzo - zatrudnij się w banku i kup sobie dom i samochód
    nie musząc brać kredytu. Nie krępuj się... Dasz radę tyle zarobić?

    Henry

  • 16. Data: 2008-07-05 08:35:00
    Od: "Fotelik" <m...@p...onet.pl>

    wiadomości news:r1n2k5-pvf.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > W takiej sytuacji będzie to przestępstwo, więc możesz w skrajnym przypadku
    > być ścigany listem gończym.

    Zapłaci kilka pierwszych rat i po przestępstwie
    Powie ze wiecej nie miał jak go złapią :)

  • 17. Data: 2008-07-05 09:06:31
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 05 lipiec 2008 00:37
    (autor Tom
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g4m8ks$3jv$1@news.onet.pl>):

    > Lekarz, tez wkurwiony kupil dom, samochod i splaca teraz

    Dwa miesiące temu i skończy za dwa? bo przy zarobkach medycznych, żeby
    dłużej to by musiał majbacha i pałac....

    --
    Tristan

  • 18. Data: 2008-07-05 11:04:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Fotelik pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:r1n2k5-pvf.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    >
    > Zapłaci kilka pierwszych rat i po przestępstwie
    > Powie ze wiecej nie miał jak go złapią :)

    Pisze wyraźnie: z zamiarem niespłacenia.

    Teraz z archiwum to już nie zginie ;->

  • 19. Data: 2008-07-05 11:41:46
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Reseller" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Albo będą nękali ludzi, którzy mieszkają pod adresem pod którym jesteś
    > zameldowany. Ale spokojnie, firmy windykacyjne mają swoje sposoby a i
    > "nachodzony" domownik chętnie dla "świętego spokoju" poda jakąś informację
    > o miejscu Twojego pobytu.

    Wystarczy, ze osoby zameldowane pod tym samym adresem napisza oswiadczenie,
    ze nie znaja miejsca obecnego pobytu osoby "sciganej" i juz maja spokoj.
    Wiem, bo znajomy przerabial podobna sprawe i od kilku lat nie widzial
    zadnego komornika ani nikogo podobnego.

    Qkam

  • 20. Data: 2008-07-05 17:16:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    QkamCoSieDzieje wrote:
> [...]
    > ze nie znaja miejsca obecnego pobytu osoby "sciganej" i juz maja spokoj.
    > Wiem, bo znajomy przerabial podobna sprawe i od kilku lat nie widzial

    Czasami nie wystarczy.
    Trzeba się potem bujać w sądzie, żeby odkręcić to co komornik zajął.