  • 1. Data: 2008-07-04 17:42:21
    Temat: Światła mijania przez cały rok
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/24844,pis_za_z
    niesieniem_obowiazku_uzywania_swiatel_mijania_przez_
    caly_rok.html

    Najpierw sami wprowadzili ... a teraz dopiero pomyśleli. I kto teraz
    zwróci "koszty społeczne" tej durnej [poprzedniej] ustawy ?

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 2. Data: 2008-07-04 17:56:57
    Temat: Re: Światła mijania przez cały rok
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 04 lipiec 2008 19:42
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g4lndv$klt$1@inews.gazeta.pl>):

> [...]
    >
    > Najpierw sami wprowadzili ... a teraz dopiero pomyśleli. I kto teraz
    > zwróci "koszty społeczne" tej durnej [poprzedniej] ustawy ?

    poprzednia nie jest durna, teraz w piętkę gonią.

    --
    Tristan

  • 3. Data: 2008-07-04 20:08:05
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    Johnson pisze:
    > Najpierw sami wprowadzili ... a teraz dopiero pomyśleli. I kto teraz
    > zwróci "koszty społeczne" tej durnej [poprzedniej] ustawy ?

    Takie skutki beznakładowego podnoszenia bezpieczeństwa na drogach. Obowiązek
    zapinania
    pasów, oświetlania rowerów czy chodzenia w oczojebnych kamizelkach... Taka moda, taki
    kraj -
    łatwiej ustawić na dziurawej drodze ograniczenie do 40, a za nim przez 8h/d
    dwuosobowy
    patrol z radarem, niż te dziurska załatać płacąc powiedzmy 100 roboczogodzin
    drogowcom.

    --
    pgp: 0x5E1F9631
    jid: f...@j...pl

    Facsimile Optimized for Rational Mathematics and Accurate Troubleshooting

  • 4. Data: 2008-07-04 21:45:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g4lndv$klt$1@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

> [...]
    > zywania_swiatel_mijania_przez_caly_rok.html Najpierw sami wprowadzili
    > ... a teraz dopiero pomyśleli. I kto teraz zwróci "koszty społeczne"
    Nikt, ale przynajmniej nie będą rosły.
    Byle znów nie spaprali i przy okazji zabronili debilom "dobrowolnego"
    świecenia tak samo, jak nie wolno "dobrowolnie" jeździć na halogenach.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2008-07-04 21:58:41
    Od: "Wojciech Kulesza" <w o j t e k @ n o s p a m . n o p i n g . o r g>

    > Byle znów nie spaprali i przy okazji zabronili debilom "dobrowolnego"
    > świecenia tak samo, jak nie wolno "dobrowolnie" jeździć na halogenach.

    Jeżdżę i jeździłem cały rok na światłach. Coś sugerujesz?

    Wojtek

  • 6. Data: 2008-07-04 22:44:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g4m6em$m5v$1@inews.gazeta.pl Wojciech Kulesza <w o j t e
    k @ n o s p a m . n o p i n g . o r g> pisze:

    > Jeżdżę i jeździłem cały rok na światłach. Coś sugerujesz?
    Możesz przyjąć, że tak.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2008-07-05 00:17:49
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    Johnson pisze:
> [...]
    >

    > Najpierw sami wprowadzili ... a teraz dopiero pomyśleli. I kto teraz
    > zwróci "koszty społeczne" tej durnej [poprzedniej] ustawy ?

    Ja machnąłem szacunek kosztów na 300 000 milionów, jakie były anse, że
    źle, niedobrze, jak można itp. A tu 650.
    Wyjasnie wam o co chodzi. Ta kasa idzie w dużej mierze w akcyzę na
    paliwko która zasila rząd Tuska. W ten sposób jakąś kaskę się mu odetnie.

  • 8. Data: 2008-07-05 02:51:54
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

> [...]
    >
    > Najpierw sami wprowadzili ... a teraz dopiero pomyśleli. I kto teraz
    > zwróci "koszty społeczne" tej durnej [poprzedniej] ustawy ?

    Ja to bym tak się szybko nie cieszył. To, że jakiś poseł coś palną, to
    jeszcze nawet nie projekt. A może chodzi o podbicie paru procent w
    sondażach?
    --
    Maluch

  • 9. Data: 2008-07-05 04:59:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Smok Eustachy pisze:

> [...]
    > Wyjasnie wam o co chodzi. Ta kasa idzie w dużej mierze w akcyzę na
    > paliwko która zasila rząd Tuska. W ten sposób jakąś kaskę się mu odetnie.

    Ale jak by ludzie mieli odrobinę pamięci pamiętali by że wprowadził to
    PiS i zapewne też dla kasy.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 10. Data: 2008-07-05 05:02:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Maluch pisze:

    > Ja to bym tak się szybko nie cieszył. To, że jakiś poseł coś palną, to
    > jeszcze nawet nie projekt. A może chodzi o podbicie paru procent w
    > sondażach?

    Generalnie tak.
    Ale przynajmniej już początek. Już raz ktoś powiedział w prasie, że to
    był jedne wieki bezsens, a do tej pory w prasie było tylko jakie to
    genialne, pożyteczne, ile ludzi uratuje, itd ...

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."