  • 1. Data: 2008-07-04 18:11:23
    Temat: naklanianie do PROSTYTUCJI
    Od: Alojzy Popieralski <A...@A...pl>

    Takie dziewczyny "pracujace" w agencjach towarzyskich pozornie sa tam
    "calkowicie ze swojej woli". Tylko, ze sa to na ogol mlode dziewczeta, okolo
    18 lat, a ich "wola" czesto jest wypadkowa manipulacji, robienia wody z
    mozgu, szantazu, OSZUSTWA, jakichs absurdalnych "DLUGOW" itp. itd.

    16-20 lat to jeszcze nie jest dojrzalosc psychiczna, takie dziewczyny jeszcze
    powinny podlegac procesom wychowawczym, czyli pozytywnemu wplywowi
    cywilizacji i spoleczenstwa na ich osobowosc. Zamiast tego jest wplyw
    PASOZYTNICZY (pranie mozgu).

    Jak mozna im pomoc z tytulu prawodawstwa? Bo jakby wezwac policje to
    policjanci sie zachowuja jak KRETYNI, pytaja dziewczyne w obecnosci alfonsa
    czy robi to co robi z wlasnej woli. A nawet jakby wziac NA CHWILE na bok to i
    tak to za malo zeby sie dowiedziec o co chodzi. Trzeba DRAZYC zeby dostrzec
    REALNA SYTUACJE tych dziewczyn!!!
    Krotko mowiac dzialania pozorowane i OPIESZALOSC policji.

    Agencje sa NIELEGALNE. Czy policja czasem nie jest ramieniem mafii
    prostytucyjnej i ochrania raczej SUTENEROW I ALFONSOW (ktorzy sa nielegalni)
    zamiast walczyc z nimi?

    --
    Alojzy Popieralski

  • 2. Data: 2008-07-04 21:50:59
    Temat: Re: naklanianie do PROSTYTUCJI
    Od: "n...@t...pl" <n...@t...pl>

    > Agencje sa NIELEGALNE. Czy policja czasem nie jest ramieniem mafii
    > prostytucyjnej i ochrania raczej SUTENEROW I ALFONSOW (ktorzy sa nielegalni)
> [...]

    Sądzę że chronią swoje rodziny, swoje zdrowie/życie

  • 3. Data: 2008-07-04 22:58:58
    Od: Alojzy Popieralski <A...@A...pl>

    "n...@t...pl" <n...@t...pl> wrote in news:1f734232-df64-4284-b104-
    9...@s...googlegroups.com:

    > Sadzę ze chronia swoje rodziny, swoje zdrowie/zycie

    To po co my tutaj dyskutujemy o tym co przewiduje a co nie prawo polskie
    skoro to co w teorii to jedno a to co w praktyce to zupelnie inna sprawa?

    Czy w innych dziedzinach jest tak samo? Ze np. sad orzeknie, ze cos sie komus
    od kogos nalezy ale potem tego co mu sie niby nalezy spotka paru karkow w
    ciemnej bramie i go "przkonaja" zeby wycofal sie z roszczen?

    PROSZE MNIE DOBRZE ZROZUMIEC, JA NIE CHCE NAPRAWIAC SWIATA, chce tylko
    wiedziec jak samemu sobie radzic w razie czego. (Na przyklad jak mnie ktos
    bedzie straszyc sadami itp.)

    --
    Alojzy Popieralski

  • 4. Data: 2008-07-05 06:41:24
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Alojzy Popieralski" <A...@A...pl>
    napisał w wiadomości
    9...

> [...]
    > powinny podlegac procesom wychowawczym, czyli pozytywnemu wplywowi
    > cywilizacji i spoleczenstwa na ich osobowosc. Zamiast tego jest wplyw

    Tia? A znasz jakis przypadek, w ktorym system (by nie powiedziec uklad)
    powolany w tym celu, utrzymywany z naszych podatkow, komus pomogl? Albo
    chociaz nie zaszkodzil?

    sz.