  • 1. Data: 2008-07-04 14:18:36
    Temat: Re: kurier ups
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    akanid napisał(a):

    > potrzebuje szybk odpowiedzi na pytanie czy kurier ups ma obowiazek
    > czekac na to a rozpakuje i sprawdze paczke a potem zaplacic. on chce
    > wpierw kase a potem sprawdzic.

    Nie wolno mu wydać paczki jeśli nie zapłacisz.

    j.

  • 2. Data: 2008-07-04 14:25:25
    Od: "nurrasa" <m...@o...com.za>

    musi

  • 3. Data: 2008-07-04 17:23:58
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 04-07-2008 o 16:18:36 januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > Nie wolno mu wydać paczki jeśli nie zapłacisz.

    tak ? a Art. 544. § 2.
    Jednakże kupujący obowiązany jest zapłacić cenę dopiero po nadejściu
    rzeczy na miejsce przeznaczenia i po umożliwieniu mu zbadania rzeczy.

    zadziwiajace ale jak kurier ma opcje zwracac z paczka lub otoworzyc i
    dopiero zaplacic
    to woli to drugie. choc to tez zalzey od kurira niektorzy nie widza
    problemu w spardzeniu
    a pozniej placic.

    leon
    --
    "Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo"
    - Lysa Spiewaczka - EUGENE IONESCO

  • 4. Data: 2008-07-04 17:49:19
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    leon napisał(a):

    > zadziwiajace ale jak kurier ma opcje zwracac z paczka lub otoworzyc i
    > dopiero zaplacic to woli to drugie. choc to tez zalzey od kurira
    > niektorzy nie widza problemu w spardzeniu a pozniej placic.

    Pomyśl chwilę, załóż, że jesteś kurierem i...

    j.

  • 5. Data: 2008-07-04 20:07:31
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 04-07-2008 o 19:49:19 januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > Pomyśl chwilę, załóż, że jesteś kurierem i...

    ...sobie tak mysle, ze szef nie bedzie zadowolony
    jak sie nagle okaze ze np 30 % paczek byla odmowa przyjecia i trzeba
    ponosic
    dodatkowe koszty na odwiezienie tej paczki. dodatkowo zniecheceni klienci
    moga
    nastepnym razem skorzystac z konkurencji.
    to razem raczej nie odbije sie korzystnie na zarobkach takiego kuriera.

    leon

  • 6. Data: 2008-07-04 20:58:39
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "leon" <l...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
    > tak ? a Art. 544. § 2.
    > Jednakże kupujący obowiązany jest zapłacić cenę dopiero po nadejściu
    > rzeczy na miejsce przeznaczenia i po umożliwieniu mu zbadania rzeczy.

    tylko kurier nie jest stroną w sprzedaży - on tylko wykonuje usługe, za którą
    musisz zapłacić
    na poczcie też nie możesz otwierać paczek, jeśli nie zostały odpowiednio nadane
    i opłacone i zapakowane

  • 7. Data: 2008-07-04 21:21:35
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-07-04 22:58 gasper pięknie wystukał/a:
> [...]
    > którą musisz zapłacić
    > na poczcie też nie możesz otwierać paczek, jeśli nie zostały odpowiednio

    Kurierzy z UPS przyjeżdżają nawet z umowami z banku do podpisania.
    Kurierzy z UPS przywożą też telefony komórkowe (np. z Orange) i wiadomo,
    że pudełko trzeba otworzyć, bo tam są dokumenty, faktura, trzeba
    obejrzeć telefon. Na ogół panowie kurierzy szybciej otworzą pudełko
    swoim nożykiem, niż sam przyniesiesz nóż z kuchni czy znajdziesz nożyczki.

    --
    animka

  • 8. Data: 2008-07-04 21:25:41
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 04-07-2008 o 22:58:39 gasper <n...@m...pl> napisał(a):

    > tylko kurier nie jest stroną w sprzedaży - on tylko wykonuje usługe, za
    > którą musisz zapłacić

    widzisz moze nie jest strona ale przeciez nikt nie kupuje kota w worku.
    jezeli ja mu nie zaplace zrobi to nadawca.

    > na poczcie też nie możesz otwierać paczek, jeśli nie zostały odpowiednio
    > nadane i opłacone i zapakowane

    rownie dobrze mozna paczki nie odebrac i tyle. prawo pocztowe [notabene
    jedne z dziwniejszych w tym kraju] nie powoduje, ze przestaje obowiazywac
    KC

    leon

  • 9. Data: 2008-07-04 22:17:33
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > widzisz moze nie jest strona ale przeciez nikt nie kupuje kota w worku.

    no to masz 10 dni na zwrot kota
    a jak masz ograniczone zaufanie to kupuj na mieście...

  • 10. Data: 2008-07-04 22:18:06
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    Kurierzy z UPS przyjeżdżają nawet z umowami z banku do podpisania.
    Kurierzy z UPS przywożą też telefony komórkowe (np. z Orange) i wiadomo,
    że pudełko trzeba otworzyć, bo tam są dokumenty

    dokumenty nie są w środku